Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601310
 
Evaluation:
Published: 07.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  VENTSPILS AUGSTSKOLA UN TĀS POPULARITĀTE    4
  REKLĀMAS RAKSTUROJUMS, NEPIECIEŠAMĪBA UN EFEKTIVITĀTI NOTEICOŠIE FAKTORI    11
  REKLĀMA UN TĀS RAKSTURA ĪPAŠĪBAS    13
Extract

Mūsdienās izglītības iegūšanai un pieejamībai ir ļoti liela nozīme, jo katru gadu pieaug pieprasījums darba tirgū pēc izglītotiem speciālistiem. Šobrīd noteicošie faktori ir ne tikai izglītības apliecinošie dokumenti, bet, galvenokārt, zinības un pieredze, kas tiek iegūtas augstākajā mācību iestādē. Latvijas izglītības ministrijas statistikas dati liecina, ka 2006./2007 mācību gadā Latvijā pirmo reizi pēc vairāk kā 10 gadu nepārtraukta studējošo skaita palielinājuma, studējošo skaits ir samazinājies. Šajā mācību gadā Ventspils Augstskolā studijām reģistrēti 188 pirmkursnieki, salīdzinājumā ar pagājušo gadu, tas ir par 28 pirmkursniekiem mazāk nekā 2006/2007 gadā. Latvijā ir ļoti daudz augstāko mācību iestāžu, tāpēc tādām mācību iestādēm kā Ventspils Augstskola, kas ir reģionālā izglītības iestāde, jāpierāda sevi un sava kvalitāte, lai varētu konkurēt ar citām mācību iestādēm un piesaistītu arvien vairāk studēt gribētāju. Tamdēļ būtiska nozīme ir katras augstskolas studiju reklāmai.
Autora darba mērķis ir noskaidrot, vai Ventspils Augstskolas reklāmas veidu izmantošana ir efektīva. Lai šo mērķi sasniegtu autoram bija jāveic šādi uzdevumi: noskaidrot vai Ventspils Augstskolas reklāmas veidu izmantošana pietiekoši piesaista jaunos studēt gribētājus, vai tās atvēlētais budžets tiek izmantots efektīvi masu saziņas līdzekļu izvēlē un vai vispār Ventspils Augstskolas reklāma ir efektīva. Pētījuma problēma, ko autors apskata darbā ir, ka mazām reģionālajām augstskolām jāspēj konkurēt ar citām valsts augstskolām, un, lai to efektīvāk izdarītu, Ventspils Augstskolai nepieciešams, izmantojot piešķirtos reklāmas budžeta līdzekļus, izvēlēties un izveidot pareizu un efektīvu reklāmas kampaņu.
Par pamatu pētījumam, lai sasniegtu darba mērķi, autors izmantoja augstskolas datus par reklāmas izmaksām, konkursa pieteikšanās VeA studijām rezultātus, kā arī autora veidotās aptaujas rezultātus. Aptaujā piedalījās 178 VeA pirmo un otro kursu studenti. Pētījums tika veikts, neanalizējot reklāmas tekstu, bet izvēlētos un izmantotos reklāmas veidus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register