Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vērtēšana mācību procesā - neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana

     

    Research Papers6 Pedagogy

1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259349
 
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract


Par vērtēšanu es izvēlējos rakstīt, jo tas ir viens no pedagoga darba pienākumiem. Vērtēšana ir viena no tām tēmām, par kuru lekcijās ir ļoti maz stāstīts un arī pati daudz neko nezinu. Katram pedagogam ir jāprot objektīvi novērtēt skolniekus. Kā to pareizi izdarīt ?
Vērtēšanas lauks ir tikpat daudzveidīgs kā izglītības programmas lauks. Debates skolotāju istabās, žurnālos rāda, ka šis lauks strauji attīstās un ir enerģijas pārpilns. Vērtēšana – spriešana, balstoties uz noteiktu informāciju, - skolotājiem ir ikdienas norise. Vērtēšana nenotiek tāpēc, lai konstatētu rezultātu, bet gan tāpēc, lai mācīšanu pilnveidotu. No tā izriet, ka jāvērtē arī paši mācību mērķi. Vērtējumā ir ieinteresētas vairākas cilvēku grupas: audzēkņi, viņu vecāki, pedagogi, skolas administrācija, ierēdņi, sabiedrība. Tāpēc ir svarīgi vērtējumu padarīt saprotamu visām šīm grupām.
Vērtēšana ir mācību procesa sastāvdaļa, kas ietver trīs elementus:
1.informācijas vākšanu par noteiktiem jautājumiem;
2.spriedumu izstrādi;
3.lēmums par turpmāko darbību;1



Vērtēšana (assessment) ir process, kurā tiek apkopota, interpretēta un sintizēta informācija, lai izdarītu spriedumus par audzēkņiem, dotu audzēkņiem atgriezenisko saiti par viņu progresu, stiprajām un vājajām vietām, spriestu par mācīšanas efektivitāti, dot informāciju pedagoģijas politikai. Vērtēšana ir saistīta ar mācīšanas un mācīšanās mērķiem.
Audzēkņu īpašību vai sasniegumu vērtēšana var notikt neformāli ( brīvi, gūstot par skolēnu vispārēju informāciju. Vērtēšana ir saistīta ar mācīšanas un mācīšanās mērķiem. Vērtējot vienlīdz jāuzsver gan mācību procesa, gan sasniegumu akadēmiskais un sociālais aspekts.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1171287
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register