Klāt jau rudens, kad visi reklāmas cilvēki (gan tie, kas darbojas reklāmas aģentūrās, gan arī tie, kas strādā pašā uzņēmumā) ir atsākuši sezonu, lai varētu plānot, realizēt savus jaunākos projektus. Visi mēģinās atrast kādu labāku variantu, lai uzņēmums ar reklāmas starpniecību varētu iegūt arvien vairāk klientu.
Ļoti bieži ir novērots, ka, sastādot reklāmas budžetu, lielāka uzmanība tiek pievērsta tieši tradicionālajiem medijiem kā prese, radio, televīzija, internets. Bet viens no svarīgākajiem reklāmas veidiem ir tieši vides reklāma, kuru ikviens cilvēks ieraugot, nemaksā ne par elektrību, ne par televīzijas kanāliem, ne par preses izdevumu, ne par interneta pieslēgumu. Šie faktori arī ir jāņem vērā, jo, izmantojot kādu reklāmu, svarīgi lai to pamana pēc iespējas vairāk cilvēki. …