Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:589819
 
Evaluation:
Published: 15.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Projekta identifikācijas posms    3
2.1  Pastāvošas situācijas apraksts    3
2.2  Projekta iesaistītu personu līdzdalību analīze    3
2.3  Problēmu analīze    5
2.4  Pamatmērķu formulēšanu un to sasniegšanu alternatīvu analīze    6
2.5  SVID analīze    8
2.6  Loģiskas shēmas matrica    10
3.  Darbu plānošana    13
3.1  Uzdevumu plānošana    13
3.2  Personālu plānošana    14
3.3  Laika plānošana    16
3.3.1  PERT laika plānošanas metode    16
3.3.2  Ganta grafika plānošana    19
4.  Finansēšanas plāns    20
4.1  Līdzekļu plānošana    20
4.2  Izdevumu plānošana    23
5.  Kvalitātes plānošana un kontroles plānošana    25
6.  Projekta realizācijas un novērtēšanas posms    27
6.1  Kontroles punktu identifikācijas karte    27
6.2  Darba pabeigšana un novērtēšana    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    30
Extract

Salaspils ir pilsēta, kur ar katru gadu iedzīvotāju skaits pieaug. Šobrīd Salspils pilsētā dzīvo 21102 iedzīvotāji. Jāpiezīmē ka līdz ar iedzīvotāju skaitu pieaugumu, kā arī tas labklajības pieaugumu palielinājas uzņēmumu skaits. Īpaši strauji pieaug frizetāvu un skaistumu salonu skaits. Uzņēmējdarbība šajā jomā attīstas, konkurentspēja pieaug. Skaistumu salona īpašnieki cenšas kļūt labākiem par saviem konkurentiem, kā arī cenšas izdomāt kaut ko jaunu, unikālu, ko var atšķirt viņus no citiem šajas nozāres uzņēmējiem.
Mums būs jāsasniedz diezgan neparasts un sarežģīts uzdevums: no parasta dzīvokļa jāizveido tādu skaistuma salonu, kurš atbilstu mūsu projekta tiešajām mērķim, konkrēti, būtu unikāls un atšķirīgs no citiem un varētu konkurēt šīs nozāres vidē.
Mūsu projekts ir projekts pēc pasūtījuma. Pasūtītājs ir vienistabu dzīvokļa īpašnieks, kuram rodas ideja savu īpašumu pārveidot par uzņēmumu – skaistuma salonu. Un nākotnē iegūts maksimāli iespējāmus ienākumus.
Projekta izpildītāju uzdevums realīzēt pasūtītāja ideju, sastādot projektu, izmantojot rīcībā esošus resursus, pie tam samērā īsa laika perioda. Protams ir skaidrs, ka reālajā dzīvē sasniegt sagaidāmus rezultātus gandrīz nav iespējams, taču mēs esam pārliecināti par saviem spēkiem un centisimies izdarīt savu darbu labāk par citiem.

2.1Projekta iesaistīto personu līdzadalības analīze

Analīzēsim iesaistītās un ieinteresētās puses: indivīdi, institūcijas un t.t. Novērtēsim tās intereses un projekta ietekmes pakāpi.

Visu iesaistīto un ieinteresēto grupu apzināšana:
1)Dzīvokļa saimnieks – iniciators, pasūtītājs.
2)Projekta vadītāji
3)Remontu darbinieki
4)Kaimiņi
5)Pašvaldības darbinieki
6)Komercreģistra instancija
7)Elektriķi un santehniķi
8)Dzīvokļa plānotaji – arhitektori

Būtībā gandrīz visas personu grupas ir ieinteresētas mūsu projekta mērķu sasniegšanā, tapēc ka vairāka iesaistīto personu daļa iegūt no šī projekta sev labumu.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1122025
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register