Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:192696
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Extract

Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujāk augošajām nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas statistikas datiem, tūrisms pasaulē ir lielākais eksporta ienākumu avots, ar nozīmīgu darbavietu skaitu, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Tūrisms un ar to saistītās nozares veido 10.4% no pasaules IKP1, ar 200 milj. nodarbināto un gandrīz 700 milj. starptautisko tūristu katru gadu. Pēc pasaules ceļojumu un tūrisma padomes prognozēm tūrisma un ar to saistītās nozares ieguldījums pasaules IKP līdz 2014.gadam pieaugs par 3.7% gadā. Attiecīgi 2006.gadā tūrisma industrija veidos 3.8% no kopējā IKP pasaulē, kas ir par 5.5% vairāk nekā iepriekšējā gadā2.
Šobrīd Latvijā iestājies nemitīgas konkurences laikmets, ja, piemēram, salīdzinām viesnīcu biznesu Latvijā pagājušā gadsimta beigās – laikā, kad Latvija atguva savu neatkarību – ar viesnīcu biznesu tagad – 2006.gadā. Latvijā radās arvien jaunas un arvien modernākas viesnīcas. Līdz ar viesnīcu skaita palielināšanos, paaugstinājās arī konkurence starp dažādām viesnīcām un tajās piedāvātajiem pakalpojumiem. Visraksturīgākā konkurences forma ir sāncensība starp uzņēmumiem, kas piedāvā līdzīgus pakalpojumus. Uzņēmumi var konkurēt vienā parametrā (cenu konkurence) vai vairākos parametros (saistībā ar viesnīcu darbību tā ir apkalpošana, piedāvāto pakalpojumu kvalitāte, jaunievedumi). Sakarā ar to, ka palielinās konkurence starp līdzvērtīgus pakalpojumus piedāvājošiem uzņēmumiem, katram uzņēmumam svarīgi izstrādāt sava uzņēmuma mārketinga stratēģiju, respektīvi, uzņēmuma tādu vadīšanas procesu, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process būtu peļņu nesošs3.

Īstenojot izvēlēto uzņēmuma stratēģiju, tā sekmes ir atkarīgas no mārketinga kvalitātes. Pateicoties mārketingam, uzņēmums noskaidro pircēju (klientu) vajadzības (kā potenciālās, tā reāli pastāvošās), kas ir segtas ar finansu līdzekļiem, noskaidro patērētāju prasības kvalitātei un konkurentu spēku. Iegūtā mārketinga informācija ir viens no būtiskākajiem ekonomisko aprēķinu elementiem, lai noteiktu, kā iegūt vajadzīgo rezultātu un pietiekamu peļņu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1118159
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register