Research Papers
Business and Law
Economics
Viesnīcas "Park Hotel Latgola" pakalpojuma cenas veidošan...-
Viesnīcas "Park Hotel Latgola" pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketings | 4 |
1.1. | Mārketinga jēdziens | 4 |
1.2. | Pakalpojumu mārketinga iezīmes | 4 |
2. | Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija | 7 |
2.1. | Cenu veidošanas jēdziens | 7 |
2.2. | Cenas noteikšana | 7 |
2.3. | Cenu veidošanas metodes | 8 |
2.4. | Cenu veidošanas stratēģija | 10 |
3. | Viesnīcu klasifikācija | 12 |
4. | Viesnīcas produkts | 15 |
4.1. | Pamatprodukts | 15 |
4.2. | Viesnīcas produkta cenas | 16 |
5. | Viesnīcas „Park Hotel Latgola” produkta raksturojums | 18 |
5.1. | Viesnīcas „Park Hotel Latgola” pamatprodukts | 18 |
5.1.1. | Viesnīcas pamatprodukta (numuru) cenas | 19 |
5.2. | Viesnīcas līdzsekojošais un papildus produkts un tās cenas | 21 |
6. | Viesnīcas „Park Hotel Latgola” konkurenti | 23 |
7. | „Park Hotel Latgola” produkta cenas veidošanas analīze | 25 |
8. | „Park Hotel Latgola” uzņēmuma rīcības analīze | 27 |
Secinājumi un priekšlikumi | 28 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Daugavpilī viesnīcu pakalpojumu piedāvājuma tirgus ir ļoti mazs. Ievērojamākās viesnīcas ir “Park Hotel Latgola“ un “Hotel Dinaburg“.
2. „Park Hotel Latgola” piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir ļoti pieprasīti viesnīcas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū.
3. Numuru cenu politika ir ļoti efektīva, jo noslogojums neskatoties uz krīzi palielinājās 2010. gadā, salīdzinājuma ar 2008. un 2009.
4. Numuru cenas ir pilnība pieejamas dažāda ienākuma līmeņa klientiem.
5. Tā kā viesnīcas numuri ne vienmēr ir pilnībā noslogoti, papildus peļņa tiek gūta no: bara, restorāna, konferenču zāles, tūrisma nodaļas u.c.
6. Restorāns „PLAZA” vairāk darbojās uz vietējiem iedzīvotājiem. Lai gūtu lielāko peļņu.
7. Lai piesaistītu klientus, restorānā tiek rīkoti tematiskie vakari, ir atvērta biljarda skola, pastavīgi parādās speciālie piedāvājumi, atlaides uz numuriem un pakalpojumiem.
8. Viesnīcas mārketinga aktivitātes ir efektīvas, tomēr Daugavpilī nav attīstīts tūrisms un viesnīca nav noslogota pilnībā.
9. Viesnīcas izdzīvo biznesa tūristu dēļ.
10. Viesnīcas efektīvo darbību vairāk ietekmē mazs tūristu skaits nevis cenu stratēģija.
Priekšlikumi
Tā ka viesnīcas darbība ir atkarīga no tūristu pieplūduma viesnīca varētu piedalīties pasākumos saistība ar tūristu piesaistīšanu.
Vai arī lai paaugstināt peļņu, varētu izveidot dāvanu kartes dažādiem tematiskajiem vakariem numuriņā – medusmēnesis, 14. februāris, atpūta no mājas raizēm, romantiskas vakariņas – randiņš. Jebkuram pārim būs patīkami saņemt šādu dāvanu no saviem draugiem vai radiniekiem.
Viesnīcā varētu izveidot kādus piedāvājums lai viesnīca būtu ka galējais tūrisma punkts. Un to vajag arī reklamēt. Piemēram, Facebookā.
Vai arī piedāvāt atlaižu kuponus tādas lapās ka zizu.lv, atlaides.lv, superakcijas.lv.
…
Ievads Cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem posmiem uzņēmuma darbībā, tāpēc to veidojot ir jāņem vērā ne tikai uzņēmuma izmaksas un peļņa, bet arī visi iekšējie un ārējie faktori. Precīzi noteikta cena ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka, vai klients pirks preci vai ne, un tas ir būtisks priekšnoteikums veiksmīgai preču un pakalpojumu realizācijai. Lielākajā daļā gadījumu produkta cenu nosaka ārējie faktori, tas, ir faktori, kuri nav pakļauti uzņēmuma kontrolei. Cenu ļoti spēcīgi ietekmē attiecīgā produkta piedāvājums un pieprasījums kopējā tirgū. Lēmumu pieņemšana par cenām ir pietiekami komplicēts process, jo produktam ir jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuras vajag risināt uzņēmuma vadībai. Mana darba mērķis ir raksturot cenu jēdzienu, un to veidošanas metodes un stratēģijas, kā arī analizēt cenu veidošanas stratēģiju uzņēmumā „Park Hotel Latgola”, rezultātā izdarot secinājumus un izvirzot priekšlikumus. Darba uzdevumi: • Jāizpēta un jāapraksta teorētiskā bāze par cenu veidošanas stratēģiju; • Jāapraksta teorētiskā bāze par viesnīcas klasifikāciju un viesnīcas produktu; • Jāizpēta Daugavpils naktsmītņu piedāvājumu – viesnīcas “Park Hotel Latgola” konkurentus; • Jāveic viesnīcas “Park Hotel Latgola” produkta cenas un viesnīcas “Park Hotel Latgola” rīcības analīze; • Jāapraksta secinājumi un jāpiedāvā priekšlikumi viesnīcas „Park Hotel Latgola” situācijas uzlabošanai.
- Viesa cikls "Oasis Beach Hotel" viesnīcā
- Viesnīcas "Park Hotel Latgola" pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija
-
Viesnīcu menedžmenta raksturotāji viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"
Research Papers5 Management, Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesnīcas "Park Hotel Rīdzene" darbības raksturojums
Research Papers for university10
-
Viesnīcas "Rīga" atbilstība 4 zvaigžņu viesnīcas kategorijai
Research Papers for university21
-
"Maritim park hotel Riga" apraksts
Research Papers for university12
-
Viesnīcu "Park Hotel Rīdzene" mārketinga procesa plānošana
Research Papers for university28
-
Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"
Research Papers for university10