Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:471308
 
Evaluation:
Published: 11.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
1.1.  Mārketinga jēdziens    4
1.2.  Pakalpojumu mārketinga iezīmes    4
2.  Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija    7
2.1.  Cenu veidošanas jēdziens    7
2.2.  Cenas noteikšana    7
2.3.  Cenu veidošanas metodes    8
2.4.  Cenu veidošanas stratēģija    10
3.  Viesnīcu klasifikācija    12
4.  Viesnīcas produkts    15
4.1.  Pamatprodukts    15
4.2.  Viesnīcas produkta cenas    16
5.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” produkta raksturojums    18
5.1.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” pamatprodukts    18
5.1.1.  Viesnīcas pamatprodukta (numuru) cenas    19
5.2.  Viesnīcas līdzsekojošais un papildus produkts un tās cenas    21
6.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” konkurenti    23
7.  „Park Hotel Latgola” produkta cenas veidošanas analīze    25
8.  „Park Hotel Latgola” uzņēmuma rīcības analīze    27
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Daugavpilī viesnīcu pakalpojumu piedāvājuma tirgus ir ļoti mazs. Ievērojamākās viesnīcas ir “Park Hotel Latgola“ un “Hotel Dinaburg“.
2. „Park Hotel Latgola” piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir ļoti pieprasīti viesnīcas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū.
3. Numuru cenu politika ir ļoti efektīva, jo noslogojums neskatoties uz krīzi palielinājās 2010. gadā, salīdzinājuma ar 2008. un 2009.
4. Numuru cenas ir pilnība pieejamas dažāda ienākuma līmeņa klientiem.
5. Tā kā viesnīcas numuri ne vienmēr ir pilnībā noslogoti, papildus peļņa tiek gūta no: bara, restorāna, konferenču zāles, tūrisma nodaļas u.c.
6. Restorāns „PLAZA” vairāk darbojās uz vietējiem iedzīvotājiem. Lai gūtu lielāko peļņu.
7. Lai piesaistītu klientus, restorānā tiek rīkoti tematiskie vakari, ir atvērta biljarda skola, pastavīgi parādās speciālie piedāvājumi, atlaides uz numuriem un pakalpojumiem.
8. Viesnīcas mārketinga aktivitātes ir efektīvas, tomēr Daugavpilī nav attīstīts tūrisms un viesnīca nav noslogota pilnībā.
9. Viesnīcas izdzīvo biznesa tūristu dēļ.
10. Viesnīcas efektīvo darbību vairāk ietekmē mazs tūristu skaits nevis cenu stratēģija.

Priekšlikumi
Tā ka viesnīcas darbība ir atkarīga no tūristu pieplūduma viesnīca varētu piedalīties pasākumos saistība ar tūristu piesaistīšanu.
Vai arī lai paaugstināt peļņu, varētu izveidot dāvanu kartes dažādiem tematiskajiem vakariem numuriņā – medusmēnesis, 14. februāris, atpūta no mājas raizēm, romantiskas vakariņas – randiņš. Jebkuram pārim būs patīkami saņemt šādu dāvanu no saviem draugiem vai radiniekiem.
Viesnīcā varētu izveidot kādus piedāvājums lai viesnīca būtu ka galējais tūrisma punkts. Un to vajag arī reklamēt. Piemēram, Facebookā.
Vai arī piedāvāt atlaižu kuponus tādas lapās ka zizu.lv, atlaides.lv, superakcijas.lv.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register