-
Viesnīcas projekta struktūra
Nr. | Chapter | Page. |
Vispārējais viesnīcas apraksts | 3 | |
Pamatparametri | 5 | |
Mērķtirgus | 7 | |
Konkurenti | 8 | |
Viesnīcas produkts | 12 | |
Viesnīcas telpiskā uzbūve | 15 | |
Viesnīcas personāls | 18 | |
Viesnīcas cenu struktūra | 20 | |
Mārketinga komunikācijas | 21 | |
Izmantotais stils, krāsas, materiāli | 23 |
Vispārējais viesnīcas apraksts
Uzņēmuma dibināšanas sākumā viens no pirmajiem uzdevumiem ir piemērota nosaukuma izvēle. Tas ir svarīgs solis, jo veiksmīgs nosaukums uzņēmumam daudz var palīdzēt, bet nepiemērots nosaukums var radīt nevajadzīgas problēmas, un vēlāk to ir sarežģīti mainīt.
Labs nosaukums:
• atspoguļo uzņēmuma raksturu,
• atšķirīgs no līdzīgu uzņēmumu nosaukumiem,
• ir viegli iegaumējams,
• nav pārāk garš,
• ir saprotams arī svešvalodās,
• veicina pakalpojuma reklamēšanu.
Ņemot to visu vērā, jaunās trīs zvaigžņu viesnīcas nosaukums ir „Promise”, kas, tulkojot no angļu valodas, nozīmē „solījums”, ar domu, ka viesnīca sola klientiem patīkamu un ērtu atpūtu un uzturēšanos tajā. Tomēr nosaukums arī tāpat ir skanīgs un piesaistošs.
Viesnīcas logo (sk.att) ir attēlotas vairākas ēkas, kas simbolizē naktsmītnes, kā arī viesnīcas nosaukums un kategorija. Uzskatām, ka ar šo informāciju pietiek, lai klienti, tai skaitā ārzemju tūristi, saprastu, ka tā ir viesnīca, jo vārds Hotel ir angļu valodā. Arī krāsa, kādā veidots logo ir izvēlēta melna tādēļ, ka viesnīca ir vieta, kur patīkami un ērti pārnakšņot. Tātad melnā krāsa- tā ir nakts!
Svarīgi, lai katram uzņēmumam būtu sava misija, mērķis un stratēģija. Ja tiek formulēta misija, viesnīca var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Visi pārējie mērķi veidojas, lai realizētu šo misiju. Misija dod uzņēmuma stratēģisko virzību, tā nosaka darbības jomu un vērtības; misijas formulējumam jārada priekšstats, ka uzņēmumam ir noteikta, sabiedrībā pieņemama loma, darbības virziens, tas ir finansiāli stabils un drošs, ka ir vērts to atbalstīt un tam uzticēties. Labi formulēta misija uztur entuziasmu darbinieku vidū un veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Mūsu gadījumā, viesnīcas ’’Promise” misija ir: izveidot viesnīcu, kurā sagatavotu augstas kvalitātes telpas, restorānu, semināru zāli, kurā viesi varētu pilnvērtīgi atpūsties, kārtot biznesa lietas.
Tātad, lai sasniegtu savu misiju, ir nepieciešams izstrādāt mērķus. Tiem jābūt reāliem, konkrētiem un precīziem, tādejādi viņi var arī kalpot par efektīvu motivēšanas faktoru. Viesnīcas „Promise” mērķi, kā jau lielākai daļai organizāciju, ir palielināt savu peļņu. Vēl „Promise” plāno ar laiku palielināt viesnīcas numuriņu skaitu, ” reklamēt savu viesnīcu, izveidot mājas lapu, lai piesaistu ar vien vairāk klientu.
Mērķis parāda, ko organizācija vēlas sasniegt, bet stratēģija kalpo par līdzekli, lai izvirzīto mērķi sasniegtu. Ņemot vērā, ka viesnīca ir jauna organizācija, tiek izvēlēts intensīva (attīstības) stratēģija. „Promise’’ ir svarīgi piesaistīt arvien jaunus un jaunus klientus, kurus apmierinātu viesnīcas piedāvātie pakalpojumi un viesi vēlētos atgriezties vēl un vēl. Viesnīca rūpējas, lai apkalpošanas līmenis būtu augsts un tā spētu klientiem piedāvāt visu nepieciešamo, lai jauki pavadītu laiku viesnīcā.
Viesnīcas „Promise” devīze ir „Ērtības, kvalitāte un cena!” Kas attēlo to, ka viesnīca dod iespēju ērti atpūsties, izbaudīt kvalitatīvu servisu un apkalpošanu, piedāvātos pakalpojumus par pieņemamu, pat zemu cenu.
Viesnīcas „Promise” vīzija ir būt uzticamai, ar labām apkalpošanas, profesionalitātes spējām, etalons klientiem un sadarbības partneriem, kā arī atbildīgam un drošam darba devējam.
…
Uzņēmuma dibināšanas sākumā viens no pirmajiem uzdevumiem ir piemērota nosaukuma izvēle. Tas ir svarīgs solis, jo veiksmīgs nosaukums uzņēmumam daudz var palīdzēt, bet nepiemērots nosaukums var radīt nevajadzīgas problēmas, un vēlāk to ir sarežģīti mainīt. Svarīgi, lai katram uzņēmumam būtu sava misija, mērķis un stratēģija. Ja tiek formulēta misija, viesnīca var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Visi pārējie mērķi veidojas, lai realizētu šo misiju. Misija dod uzņēmuma stratēģisko virzību, tā nosaka darbības jomu un vērtības; misijas formulējumam jārada priekšstats, ka uzņēmumam ir noteikta, sabiedrībā pieņemama loma, darbības virziens, tas ir finansiāli stabils un drošs, ka ir vērts to atbalstīt un tam uzticēties. Labi formulēta misija uztur entuziasmu darbinieku vidū un veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu.
- Personālvadības īpatnības viesnīcā "Europa Royale Hotel
- Viesnīcas projekta struktūra
- Viesnīcas projekta struktūra
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns, tā sastādīšanas principi, struktūra un izstrādes organizācija
Research Papers for university23
-
LPSR valsts varas un pārvaldes iestāžu struktūra un kompetence (1975. - 1985.)
Research Papers for university13
-
Viesnīcas "Enkurs" finanšu rādītāju analīze
Research Papers for university26
-
SIA "Upene" viesnīcas "Smaids" uzņēmējdarbības analīze un attīstības perspektīvas
Research Papers for university23
-
Organizācijas struktūra un hierarhija
Research Papers for university8