Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:154573
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Nosaukums, devīze, logo, vīzija    3
2.  Pamatparametri: atrašanās vieta, tips, lielums, (numuru, vietu skaits), kategorija (*****)    4
3.  Mērķtirgus (norobežojums ģeogrāfiskā, sociodemogrāfiskā, ekonomiskā, psihogrāfiskā aspektā    5
4.  Konkurentu identificēšanas pazīmju izvēle, konkurentu raksturojums: produkti, cenas, stiprās un vājās puses    6
5.  Produkts: pamatprodukts, pavadošie un papildinošie produkti, paplašinātais produkts, kapacitāte, pakalpojumu līmenis (kategorija)    9
6.  Telpiskā uzbūve: ēkas apraksts, stāvu plāni, telpu iekārtojums un noformējums    10
7.  Personāls: skaits, darba vietas, organizatoriskās uzbūves shēma    13
8.  Cenu struktūra: stratēģijas izveides pamatojums, diferenciācija, atlaides    15
9.  Mārketinga komunikācijas: viesnīcas reklāma, www lapas, pārdošanas veicināšanas pakalpojumi    18
10.  Viesnīcas Corporate Design: izmantotais stils, krāsas, materiāli    19
Extract

Nosaukums: The SPHERE hotels

Dzimt, lai dzīvotu, nevis pastāvētu,
Dzīvot lai kustētos, nevis stāvēt uz vietas,
Kustētos, lai atpūstos!!!
Visa dzīve kustībā!!!!
Atrodi savu kustību un nepalaid to garām…

Devīze: Atrodi savu kustību un nepalaid to garām…

Vīzija: Kātram cilvēkam ir sava kustība un mēs palīdzēsim atrast katram klientam savu kustību un nepaist to garām! Līdz ar to iegūt individualitāti starp citām viesnīcām - ar atputu kustībā!!!
Mūsu viesnīca ir domāta cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir vismaz augstāks par vidējo, jo pakalpojumi mūsu viesnīca pavisam nav lēti. Mēs esam orientēti uz pašpārliecinātiem cilvēkiem, uz cilvēkiem bez aizspriedumiem, uz tiem, kas ne tikai jūtas kā karāļi, bet arī mīl un pieprasa lai pret viņiem izturētos kā pret karāļiem.
Mūsu uzņēmumam nepastāv ģeogrāfisko ierobežojumu attiecībā uz klientiem, jo tāds grezns komplekss kā mūsējais ir atvērts visiem, kas vēlas izbaudīt īsto viesnīcu-paradīzi un, protams, tiem, kas var sev to atļauties. Tomēr pārsvarā mēs gaidām klientus no Eiropas, jo paši atrodamies tajā un tagad, kad Latvija iestājas Eiropas Savienībā, atvērās jaunas iespējas un pazuda visas neērtības, saistītas ar iebraukšanu valstī, kā arī atvērās jaunie tiešie gaisa maršruti no Eiropas valstīm, kuri pamānāmi atvieglo uzdevumu gan klientam, gan mums. Arī klienti no Tālājiem Austrumiem( Japāna, Ķīna), Āmerikām, Āfrikas un Austrālijas ir laipni gaidīti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register