Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:391902
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmums darbības un tirgus apraksts    4
  PEST analīze    6
  SWOT analīze    13
  Konkurences analīze    20
  Misija, vīzija, mērķi, konkurētspējas priekšrocības    27
  Startēģijas formulējums, marketinga politikas izstrādāšana    30
  Rīcības plāns marketinga politikas izstrādāšanai    36
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Izmantotās literatūras saraksts    40
Extract

Pareizi izstrādāta un veikta marketinga politika ir katra uzņēmuma sirds. Tikai esot labāks par saviem konkurentiem, uzņēmums spēj būt stabilas pozīcijas tirgū. Tādēļ ir ļoti būtiska nozīme pareizai un rūpīgi izstrādātai marketinga politikai.
Viens no spēcīgākajiem uzņēmums Latvijas viesnīcu nozarē ir Reval Hotel Rīdzene. Viesnīca “Reval Hotel Rīdzene” ir viena no piecām augstākās kategorijas viesnīcām Latvijā. Pēc ietilpības nelielā viesnīca atrodas Rīgā mazā Reimersa ielā blakus ASV vēstniecībai, kas, savukārt, ir tikai 2 minūšu attālumā no Vecpilsētas. Savā veidā viesnīca atstāj ļoti būtisku iespaidu uz apkārtējo Latvijas galvaspilsētas –Rīgas infrastruktūru, tādēļ tik lielam uzņēmumam marketinga politikas izstrādāšanai ir jāvelta liela uzmanība.
Darba mērķis ir izstrādāt viesnīcas Reval Hotel Rīdzene marketinga politiku 2008.gadam.
Darba uzdevumi:
Izanalizēt uzņēmums darbību un tirgu.
Veikt PEST analīzi.
Veikt SWOT analīzi.
Veikt konkurences analīze.
Izstrādāt uzņēmuma misiju, vīziju, mērķus, noteikt konkurētspējās priekšrocības.
Formulēt uzņēmums stratēģiju izstrādāt marketinga politiku.
Izstrādāt rīcības plānu marketinga politikas realizēšanai 2006.gadam.
Darbā izmantotās metodes ir ekonomsikā metode, statistiskās analīzes metodes, salīdzināšana, grupēšana, tabulas un grafiskās metodes.
Darbā izmantotie pētījuma avoti ir Reval Hotel Rīdzene nepubliskotie menedžeru atskaitēs sniegtā statistiskā informācija par noslogojumu, ieņēmumiem u.c. datiem, kā arī speciālā mācību literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, kā arī interneta resursi.
Darba ierobežojumi ir noteikts darba apjoms, kā arī, ņemot vērā, ka viesnīca Reval Hotel Rīdzene ir plašs uzņēmums, marketinga politikas izstrādāšana tiek veikta tikai vienai Stratēģiskai Biznesa Vienībai –konferenču un semināru zālēm. Diemžēl nav iespējams veikt detalizētu un padziļinātu problēmas risinājumu meklējumus.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register