Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469797
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings un tā nozīme uzņēmumā    5
1.1.  Mārketinga darbības uzdevumi un mārketinga komplekss    6
1.2.  Preču pārdošanas veicināšanas metodes    12
2.  Viesnīcas ‘’Segevold’’ darbības raksturojums    16
2.1.  SVID analīze un uzņēmuma konkurenti    18
3.  Viesnīcas ‘’Segevold’’ mārketinga analīze un tā uzlabošanas iespējas    21
3.1.  Viesnīcas klientu apmierinātības aptaujas rezultāti    23
  Secinājumi un priekšlikumi    .24
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    26
  Pielikumi    27
Extract

SECINĀJUMI
1. Viesnīca piedāvā dažādu pakalpojumu klāstu- iespēju rīkot konferences, atpūsties atpūtas kompleksā, kā arī izbaudīt krāšņās Siguldas dabas takas, izmantojot velosipēdu īri;
2. Viesnīcu apmeklē ne tikai atpūsties gribētāji no Latvijas, bet arī Krievijas, Lietuvas, Igaunijas, Austrijas un Vācijas;
3. Viesnīca ir konkurētspējīga un no saviem konkurentiem atšķiras ar īpašiem pakalpojumiem, piemēram, iespēju pasūtīt brokastis numurā;
4. Viesnīcas ‘’Segevold’’ prece ir nakšņošanas iespējas pakalpojumu sniegšana, atpūtas kompleksa un kafejnīcas pakalpojumi;
5. Viena no šī uzņēmuma efektīgākajām reklāmām ir mājas lapas, kur var iegūt visu interesējušo informāciju, tā ir kompakta, viegli saprotama un visiem pieejama;
6. Mārketinga galvenais uzdevums uzņēmumā ir radīt atbilstošu, uzticamu, pārliecinošu un estētiski patīkamu atmosfēru viesnīcā un uzņēmumā kopumā, lai klientiem rastos nepiespiesta vēlēšanās to apmeklēt atkārtoti.

PRIEKŠLIKUMI
1. Piesaistīt klientus ar papildus piedāvājumiem, lai stimulētu viesnīcas servisu. Sākot ar 2013. gada maiju, izvedot dažādas āra aktivitātes, piemēram, izveidot volejbola laukumu, kas izmaksās 5000 Ls un dos apgrozījuma palielināšanos uz 7%;
2. Ieguldīt lielākus līdzekļus viesnīcas reklamēšanai, lai iegūtu lielāku atpazīstamību. Sākot ar 2013. gada februāri, izveidot dažādas reklāmas interneta vidē, kā arī radio, kas izmaksās 5000 Ls un dos apgrozījuma palielināšanos uz 15%;
3. Apmācīt 3 restorāna darbiniekus 2013. gada martā Viesnīcu un restorānu mācību centrā, kas izmaksās 300 Ls un dos apgrozījuma palielināšanos uz 5%;
4. Sākot ar 2013. gada maiju, sadarboties ar dažādām tūrfirmām, lai piesaistītu jaunus potenciālos klientus, piemēram, Baltic Traveling, kas izmaksās 500 Ls un dos apgrozījuma palielināšanos uz 10%;
5. 2013. gada maijā izveidot kādas āra atrakcijas bērniem, piemēram, šūpoles un citas atrakcijas, kas izmaksās 2000 Ls, tas noteikti piesaistītu ģimenes ar bērniem;
6. Tā kā viesnīcā ir vēl tukšas un neizmantotas telpas, tad 2014. gada sākumā ieteiktu izveidot bāru vai kafejnīcu, kas būtu atsevišķi no viesnīcas, kur var uzstādītu biljarda galdu, tā būtu vieta, kur Siguldas jauniešiem atpūsties, un netraucētu viesu labklājību. Šāda veida projekts izmaksātu līdz 15000 LVL un dos apgrozījuma palielināšanu uz 10%;
7. Sākot ar 2013. gada aprīli viesnīcā ‘’Segevold’’ piesaistīt tirdzniecības aģentu, kas izmaksātu līdz pat 700 LVL mēnesī un dotu apgrozījuma palielināšanos līdz pat 15%.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register