Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:367840
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Viesnīcas ārējās vides analīze    3
1.1.  Makrovides analīze    3
1.2.  Mikrovides analīze    4
1.3.  Viesnīcas stipro/vājo vietu profils    6
2.  Svarīgākā noieta tirgus segmenta analīze    13
2.1.  Iedzīvotāju dinamika    13
2.2.  Vecuma struktūras dinamika    13
2.3.  Ienākumu dianmika, patēriņa struktūra, tūrisma vieta tajā    14
2.4.  Ceļošanas tendences    15
2.5.  Krievijas valsts vieta Latvijas tūrisma tirgū. Ienākošā tūrisma struktūra Latvijā    16
3.  Noieta plāns 2013. gadam viesnīcas darbības sektoru un laika griezumā    19
3.1.  Izmitināšana    19
3.2.  Ēdināšana    20
3.3.  Prognozējamie viesnīcas ieņēmumi 2013.gadam    21
4.  Izmaksu plāns pa izmaksu pozīcijām 2013.gadam    22
5.  Bezzaudejumu rēķini 2013.gadam    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Tā kā Hotel Mama atrašanās vieta ir Jūrmala, tad, balstoties uz iegūtajiem statistikas datiem, varam secināt, ka viesnīcas apmeklētāji pārsvarā ir krievu tautības cilvēki, kuri augstu novērtē komfortu, ir maksātspējīgi -un pats svarīgākais- ka šīs valsts tūristi nesaskaras ar valodas barjeru.
2. Viesnīcas atrašanās vieta- Jūrmala- rada sezonāla rakstura pieprasījumu. Vasaras un ziemas sezonā, kad tūristu aktivitāte ir lielāka, arī viesnīcas ienākumi palielinās, kas nosedz nesezonālā laika izmaksas.
3. Viesnīca iegūst lielus ienākumus vasaras sezonā- Jaunā Viļņa laikā. Ne tikai ar naktsmītnes iespēju, bet arī ar izsmalcinātā restorāna palīdzību.
4. Viesnīca ir samērā pieprasīta arī Jaunā gada periodā, kad krievu tūristi iecienījuši šos svētkus pavadīt Jūrmalā.
5. Viesnīcas telpas ir iegūtas renovējot vecu koka ēku, tamdēļ telpas ir ierobežota lieluma un nevar sniegt papildus produktus. Toties visu akcentu liekot uz to, kas ir, viņi panāk gana nozīmīgus ienākumus ar kuru palīdzību var sevi pilnveidot, reklamēt un piesaistīt jaunus klientus saglabājot esošos.
6. Viesnīca ir salīdzinoši „jauna”, bet tai jau ir izveidojies stabils pieprasījums un klientu loks.
7. Viesnīca varētu likt lielāku uzsvaru uz reklāmas izplatīšanu Krievijas tirgū, tādā veidā piesaistot arvien vairāk un vairāk tūristu no šīs valsts.
8. Lai radītu lielāku pieprasījumu arī ziemas sezonā, viesnīcai, iespējams, derētu izstrādāt kādu īpašu ziemas piedāvājumu ar dažādiem papildproduktiem un terapijām apkārt esošajās iestādēs, kā arī likt uzsvaru uz to, ka ziemā Jūrmalā ir iespējams iegūt un izbaudīt absolūtu mieru un klusuma, salīdzinājumā ar vasaras sezonu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register