Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373309
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
2.  Teorētiskais apraksts    3
2.1.  Viesnīcu klasifikācija    4
2.2.  Uzņemšanas dienests    6
  a)Uzdevumi, darbības, organizācija    6
  b)Pakalpojumu dienests    7
  c)Darba posmi    9
  d)Aprīkojums    10
3.  Viesnīcas “Latvija” vispārējs raksturojums    12
3.1.  Koordinātes un atrašanās vieta    12
3.2.  Transports    13
3.3.  Viesnīcas vēsture un attīstība    14
3.4.  Viesnīcas reklāma    15
3.5.  Viesu raksturojums    16
3.6.  Apmēšanās iespēja un viesu uzņemšana    17
3.7.  Ēdināšanas iespēja    18
3.8.  Viesnīcas pakalpojumu klāsts    20
3.9.  3 zvaigžņu un 4 zvaigžņu stāvu raksturojums    22
3.10.  Gaiteņi    23
3.11.  Atslēgu sistēma    23
3.12.  Numuri    4
3.13.  Cenas un atlaižu sistēma    28
3.14.  Viesnīca “Latvija” nākotnes skatījumā.    29
4.  Secinājumi    30
5.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Mana kursa darba tēma ir saistīta ar viesmīlības industriju. Šī sfēra man liekas ļoti interesanta un nākotnē es vēlētos strādāt tieši viesmīlības industrijā.
Nevar noliegt, ka tūrisma aktivitātes pēdējo gadu laikā Latvijā ir sākušas strauji progresēt. Daudz aktīvāks kļuvis iekšējais tūrisms – tiek dibinātas aizvien jaunas pansijas, lauku mājas, organizētas ekskursijas pa Latviju. Arī ārzemju tūristiem Latvija kļūst arvien interesantāka apmeklējuma vieta, par ko var spriest pēc aizvien pieaugošā tūristu skaita valstī. Tūrisms patiešām ir sācis visai strauji attīstīties, un tas savukārt liek attīstīties visai tūrisma un viesmīlības industrijai – tiek radītas jaunas viesu izmitināšanas, ēdināšanas un izklaides vietas. Tiek domāts par ārzemju tūristu ērtībām – daudzviet pieejama apmaksa ar kredītkartēm, apkalpojošajam personālam tiek izvirzītas prasības pārzināt svešvalodas, plaši pieejama dažāda informācija galvenokārt angļu valodā. Tūristu aktivitātes savukārt veicina plašāku apmeklējuma vietu sakopšanu – Rīgā ir vērojama daudzu ēku atjaunošanas un pilsētas sakopšanas darbi. Un, tā tiek paredzēta arī turpmāka tūrisma attīstība, tai gatavojas daudzi tūrisma industrijas uzņēmumi, tostarp arī viesnīca “Latvija”. Ir paredzēta viesnīcas pilnīga rekonstrukcija sākot ar 1.juniju 2000 gadu, Lai 21.gs. Tā būtu vēl ērtāka un mājīgāka saviem viesiem.
Par viesnīcu “Latvija” izvēlējos rakstīt galvenokārt tā iemesla deļ, ka man vienmēr interesēja , kāpēc tik izdevīgā vietā – Rīgas centrā – atrodas viesnīca tik briesmīgā stāvoklī. Savā darbā centos radīt patiesu priekšstatu par visu viesnīcu kopumā. Rakstot, centos būt objektīva un radīt apstākļus īstajās krāsās, nebalstoties uz personīgajām simpātijām vai antipātijām.
Viesmīlības industrija ir plašākas nozares – tūrisma industrijas – daļa. Ceļojumu un tūrisma industrija ir plaša biznesa nozare ar kopēju uzdevumu : nodrošināt ceļotājiem cerēto vai pieprasīto apkalpošanu. Ceļojumi un tūrisms ietver sevī visu, kas rodas ceļotāju, biznesa pārstāvju, valsts pārvaldes darbinieku un visu to cilvēku, ar kuriem viņi nonāk kontaktā, savstarpējās saskarsmes. Tā ir viena no lielākajām industrījām.
Viesmīlības industrija ietver viesu apmešanās un ēdināšanas pakalpojumus, ar kuriem tiek nodrošināta ceļojošā publika. Daudzas viesnīcas piedāvā arī atpūtas u.c. iespējas. Viesmīlības industrijas profesionāļiem vajag nodrošināt tādu viesu uzņemšanas servisu, kas atbilstu vienmēr mainīgajām viesu vajadzībām un prasībām.
Viesnīcām ir nozīmīga loma cilvēku savstarpējā saskarsmē, jo tajās var rīkot tikšanās dažādas biznesa, ka arī vietējās un nacionālās kompānijas. Tās piesaista augstas kvalitātes apmešanās iespējas un iekārtojums.
Pastāv dažas vispāratzītas pamatdefinīcijas. Viesnīca vai iebraucamā vieta ir uzņēmums, kura pamatmērķis ir nodrošināt apmēšanās iespējas plašai sabiedrībai un kurš piedāvā vienu vai vairākus no zemāk minētajiem pakalpojumiem: ēdienus un dzērienus, numurus, kur viesiem apmesties, apkalpošanu numuros, dažādu dienestu pakalpojumus, veļas mazgāšanu, mēbeļu un kustamā īpašuma lietošanu. Motelis vai motorviesnīca ir apmešanās vieta, kas galvenokārt apkalpo viesus, kas ieradušies ar automašīnām. Moteļi parasti nodrošina automašīnu stāvlaukumus blakus viesu numuriem. Moteļi var atrasties jebkurā piemērotā vietā, bet parasti tie ir izvietoti priekšpilsētās vai lielu ceļu malās. Lielākā daļa moteļu ir divstāvu vai vienstāva celtnes, kas atrodas pie galvenajām autostrādēm. Moteļi parasti atrodas plašos laukumos ar dekoratīviem krūmājiem, kokiem un bērnu rotaļu zonām. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register