Pēc Pasaules Tūrisma organizācijas datiem, viesmīlības industrija veido aptuveni 10% no pasaules iekšzemes kopprodukta, nodrošina katru desmito darbavietu, tāpēc pamatoti var uzskatīt, ka tūrisma industrijai ir liela nozīme valstu tautsaimniecības attīstībā. Tūrisms ir ne tikai valsts ieņēmumu sastāvdaļa, bet arī svarīgs valsts prestiža un reputācijas rādītājs.
Autora darba mērķis ir iepazīties un izpētīt viesmīlības, konkrētāk viesnīcu, mārketinga īpatnības. Lai to izdarītu autors savā darbā izvirzīja šādus mērķus:
1.Izpētīt viesmīlību kā pakalpojumu un raksturot to,
2.Izpētīt viesmīlības mārketinga mix būtību un sastāvdaļas,
3.Raksturot viesnīcu iekšējo mārketingu,
4.Izpētīt viesnīcu mārketinga ietekmējošos faktorus,
5.Izpētīt viesmīlības produkta dzīves ciklu,
6.Izveidot viesnīcas „Vēju paradīze“ mārketinga mix.…