Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:958869
 
Evaluation:
Published: 09.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Extract

Kā arī var pievienot produkta vērtībai kādu papildu elementu. Piemēram, ielikt kādu rotaļlietu, kuru bērns varētu kolekcionēt. Tādēļ, produktu var iepirkt tikai ar mērķi savākt rotaļlietu kolekciju. Šajā gadījumā, produktu īpašības nebūs tik svarīgas, ka šī pievienota rotaļlieta. Tas kļūst par primāro motivatoru, kas īstermiņa dod impulsu iegādāties produktu. Stimulēšanas uzdevums ir efektīvāk virzīt preci no ražotāja līdz pircējiem.
Autors uzskata, ka šī metode ir ļoti efektīva, jo patērētājs var iegādāties preci nevis savas vajadzības apzināšanas iemesla dēļ, bet sakarā ar īslaicīgi piedāvāto pirkuma izdevīgumu.
Mūsdienās cilvēki ar vien vairāk gaida no uzņēmumiem individuālu pieeju pret sevi. To ir iespējams īstenot izmantojot tiešo mārketingu, kas balstās uz priekšnoteikumu, ka visi klienti nav līdzīgi un izvēloties pareizu pieeju noteiktai mērķauditorijai var sasniegt vēlamus rezultātus. Jo grūtāki ir laiki, jo vairāk tiek novērtēts tiešais mārketings, tāpēc ka uzreiz ir redzams rezultāts, ko gūst no ieguldījuma.
„Tiešās mārketinga komunikācijas (TMK) ir informācijas izplatīšana un patērētāju datu bāzes veidošana, ieskaitot pamatdatus un darbības tirgū raksturojumu, lai šo informāciju izmantotu patērētāju piesaistīšanas, noturēšanas un lojalitātes nodrošināšanas nolūkā”.
Tiešā pārdošana ir process, kurā nepārtraukti, personiski komunicējas pārdevējs un pircējs. Autors uzskata, ka šī metode strauji attīstījās pēdējā desmitgadē pateicoties tehnoloģijas attīstībai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1387454
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register