Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880621
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Portfolio raksturojums    3
  Vizuālā māksla    4
  Ideju katalogs “Taurenis”    7
  Domu karte    7
  Jēdzieni vizuālajā mākslā    9
  Paraugi mākslinieciskas darbības procesam    11
  Īsais plāns vizuālajā mākslā    15
  Īsais plāns vizuālajā mākslā    17
  Īsais plāns vizuālajā mākslā    19
  Izvērstais konspekts vizuālajā mākslā    20
  Savas mācīšanās dokumentācija    22
  Kolāža    23
  Mākslas darbu analīze    25
  Vizuālās mākslas metodikas avotu anotācijas    29
  Lekcijās veiktie darbi    32
Extract

Vizuālā māksla
Pamatizglītības standartā vizuālajā mākslā norādīts, ka vizuālās mākslas obligāto mācību saturu veido trīs struktūrkomponenti: mākslas valoda, mākslas uztvere un radošā darbība, māksla kā kultūras sastāvdaļa. Pamatizglītības mācības programmas paraugs atklāj, kā praktiski īstenojama visu šo struktūrkomponentu apguve.
Vizuālās izteiksmes valodai, līdzās citām – testu, pozu, skaņu, zīmju – ir sava loģika un gramatika. Vizuālās mākslas stundās skolēns apgūst mākslas valodu, kurā var sazināties, lasīt mākslas darbu un izteikt savu viedokli. Mākslas valodas apguve ir priekšnoteikums, lai skolēni spētu sarunāties par mākslas darbu ne tikai situētā, bet vizuālo vērtību līmenī.
Vizuālās mākslas stundās skolēns apgūst prasmi saskatīt apkārtējā pasaulē vizuāli interesanto. Mērķtiecīga vērošana un diskusijas par redzēto ir būtisks nosacījums skolēna mākslas uztveres un radošās darbības attīstīšanā. Uztveres attīstīšana palīdz skolēnam pilnīgot prasmi brīvi zīmēt no dabas, pēc atmiņas un iztēles, uztvert mākslas darbus, savukārt daudzveidīgi praktiski veicami uzdevumi, vingrinājumi un eksperimenti orientē skolēnu patstāvīgi veikt dažādus atklājumus, pilnīgot savas iemaņas un prasmes mākslas jomā.
Iepazīstoties ar daudzveidīgajām mākslas izpausmēm, skolēns apgūst mākslu kā kultūras sastāvdaļu. Mākslas apguves process nav iedomājams bez mākslas darbu oriģinālu un reprodukciju klātbūtnes – sarunām, diskusijām un mākslas darbu analīzes. Izstatu apmeklējumi, mākslas darbu krātuvju un kultūras objektu iepazīšana skolēnam palīdz iegūt zināšanas par mākslas vērtībām un gūt ierosmi savai radošai darbībai.
Mācību paraugprogramma aktualizē mūsdienīgu mācību modeli, kas tiek īstenots vizuālās mākslas stundās kā mākslinieciskas, ētiskas vai estētiskas tēmas vai problēmas izvirzīšana, pētīšana un interpretēšana. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register