Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:474534
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  SATURA RĀDĪTĀJS    3
  Ievads    4
1.  KRĀSA    6
  Krāsu uztvere    7
  KRĀSAS MĒRĶIS REKLĀMĀ    9
  KRĀSAS ATKARĪBA NO REKLĀMAS TIPA    9
  Melnā krāsa   
  Pelēkā krāsa   
  Baltā krāsa   
  Sarkanā   
  Rozā krāsa   
  Zaļā krāsa   
  Zilā krāsa    17
2.  Reklāmas līdzekļu noformēšanas psiholoģiskā ietekme    17
  Lapas sadalījuma, kompozīcijas un līniju nozīme    17
  FOTOGRĀFIJAS, ZĪMĒJUMA UN MODEĻA NOZĪME    21
  Burtu izvēle un lietošana noformējumā    21
3.  Simboli    21
  Aplis   
  Koks   
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotā literatūra    32
Extract

Pasaule ir krāsaina. Krāsa – tā ir atstarota gaisma. Kaut gan ikdienā mēs par to daudz nedomājam, ikviens no mums atrodas nemitīgā krāsu ietekmē, jo katra krāsa atšķirīgi iedarbojas uz cilvēka smadzenēm.
Daudzo pasaules lietu skaistums izpaužas caur krāsu tik spēcīgi, ka bezgala plašu emociju gammu var izteikt ar krāsu palīdzību vien.
Svarīgs aspekts, kas var ietekmēt mūsu emocionālo pasauli, piemīt arī krāsām, kas ikdienā ir mums apkārt. Kāda konkrēta krāsa mūs var iespaidot pozitīvi, rosināt un enerģisku darbību u.tml., bet, iespējams, šī pati krāsa kādam citam var šķist pilnīgi nepieņemama, pat nelabvēlīgi iedarboties uz cilvēka psihi un fizisko stāvokli. Tas, kā mēs jūtamies ikdienā, iespējams, daudzos gadījumos ir atkarīgs ari no tā, kāda krāsa dominē vietā, kurā mums nākas pavadīt savu laiku… Kāda konkrēta krāsa var gan uzjundīt enerģiju un palielināt mūsu darba spējas un radošo domāšanu, gan gluži pretēji – nomākt to, un padarīt mūs nogurušus.
Tieši tādēļ ir ļoti svarīgi to visu zināt un izjust arī pašam reklamētājam uz sevis, par cik visi elementi ir savstarpēji saistīti: pats reklamējamais objekts, tā attēls un teksts, jo ar krāsu var panākt gan vizuālu, gan psiholoģiski emocionālu, gan garīgi simbolisku efektu.
Labākās krāsas ir tās, kuras liek cilvēkiem justies komfortabli un stimulē viņu maņas sajūtas. Krāsas uzrunā mūsu zemapziņu ļoti “skaļi”- izraisa pozitīvu vai negatīvu reakciju 90 sekunžu laikā, savukārt interneta reklāmās ir mazāk nekā 30 sekundes laika, lai radītu pozitīvu pirmo iespaidu.
Gatavojot plakātu, bukletu vai cita veida reklāmu, ļoti svarīgi pārdomāt dizainu: pareizi izveidot tekstu, atrast efektīvu attēlu, kā ari izvēlēties krasu gammu, uz kuras fona preces vai pakalpojuma reklāma tiks uztverta vislabākajā veidā.
Izpētīts, ka krāsainas reklāmas lasa par 50% vairāk cilvēku, nekā tādas pašas melnbaltas reklāmas. Pētījumi liecina, ka krāsas pievienošana palielina lasītāju skaitu līdz 77% vīriešu un 55% sieviešu, toties reklāmas ietekme palielinās par 125% vīriešu vidū no 67% sieviešu vidū. Ar krāsām reklāmas domu var padarīt vieglāk uztveramu. Krāsu gammas izvēlē jāņem vērā nacionālās īpatnības un tautas tradīcijas krāsu izvēlē un kombinācijās. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1111445
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register