Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237250
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Elektroniskos sakarus regulējošie normatīvie akti    4
2.  Elektronisko pakalpojumu sniedzēju tiesības un pienākumi    7
3.  Interneta balss sakaru sniedzēji    9
3.1.  Tivi telefons    9
4.  Tilts Visiem darbības virzieni    12
5.  TiVi iespēju piedāvājums    13
6.  Mobilie balss sakari izmantojot GPRS/3G    16
7.  TiVi praktiskā pielietojuma īpatnības    19
8.  TiVi praktiskais pielietojums    20
  Nobeigums    24
  Izmantotā literatūra un normatīvie akti    25
  Anotācija    26
  Annotation    27
  Pielikums    28
Extract

Tā kā SIA ‘’Tilts Visiem” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kura nodrošina elektroniskos un balss sakarus, mēs apskatījām Elektronisko sakaru likumu un Likumu par sabiedrībām ar ierobežotu atbildību, kuros atradām būtiskākos pantus, kuri raksturo SIA ‘’Tilts Visiem’’ darbību.
Elektronisko sakaru likums:
Saeima ir pieņēmusi uz Valsts prezidents izsludinājis elektronisko sakaru likumu, kas ir pieņemts Saeimā 2004.gada 28.oktobrī.
Elektronisko sakaru likums reglamentē, ka elektronisko sakaru pakalpojums ir pakalpojums, kuru parasti nodrošina par atlīdzību un kurš pilnīgi vai galvenokārt sastāv no signālu pārraidīšanas elektronisko sakaru tīklos, kur pakalpojumu sniedzējs ir elektronisko sakaru komersants, kas sniedz publiski pieejamus elektronisko sakaru pakalpojumus, izmantojot publisko elektronisko sakaru tīklu. TiVi arī ir publiskais telefonu tīkls, kas ir elektronisko sakaru tīkls, kuru izmanto balss telefonijas pakalpojumu, kā arī citu pakalpojumu sniegšanai (tajā skaitā faksa ziņojumu un datu pārraidei) starp publiskā elektronisko sakaru tīkla pieslēguma punktiem, kā arī balss telefonijas pakalpojums, kurš ir publisks elektronisko sakaru pakalpojums, kas nodrošina runas signālu pārraidi starp noteiktiem elektronisko sakaru tīkla vai tīklu pieslēguma punktiem pieslēgtām elektronisko sakaru galiekārtām reālā laikā. Sakarā ar Elektronisko sakaru likuma 2. pantu, kurā ir izklāstīts, ka likuma mērķis ir:
1) veicināt elektronisko sakaru tīklu nodrošināšanu un elektronisko sakaru pakalpojumu attīstību;
2) veicināt konkurences attīstību elektronisko sakaru tīklu nodrošināšanā un elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanā;
3) veicināt vienkāršota un caurskatāma elektronisko sakaru komersantu reģistrācijas režīma ieviešanu;
4) nodrošināt no elektronisko sakaru tehnoloģijas neatkarīgu elektronisko sakaru tīklu un elektronisko sakaru pakalpojumu regulēšanu;
5) nodrošināt ierobežoto resursu racionālu izmantošanu elektronisko sakaru nozarē;
6) nodrošināt valsts, lietotāju un elektronisko sakaru komersantu interešu aizsardzību;
7) veicināt universālā pakalpojuma pieejamību;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1187692
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register