Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359425
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1.1.  Prasību inženierija, tās būtība    3
1.2.  Nodaļās izklāstītās informācijas īss apraksts    4
2.  VORD metodoloģijas apraksts un tās izmantošana prasību definēšanā    5
3.  Organizācijas apraksts    8
4.  Informācijas sistēmas prasību specifikācija    10
4.1.  Skatu punktu identificēšana    10
4.2.  Skatu punktu strukturizēšana    11
4.3.  Skatu punktu dokumentēšana    11
4.3.1.  Skatu punktu kontrole un tās dati    12
4.3.2.  Skatu punktu veidnes    13
4.3.3.  Servisu veidnes    14
4.4.  Grāmatvedības informācijas sistēmas prasības    19
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Mūsdienās plaši tiek izmantotas Informācijas tehnoloģijas, tādēļ izstrādājot kādu
no Informācijas tehnoloģijas sistēmām ir nepieciešams labi apzināties un saprast, kādas
funkcijas un uzdevumus tā veiks, lai to noskaidrotu, pastāv programmatūras inženierijas
veids – prasību inženierija.
1.1.Prasību inženierija, tās būtība.
Prasību inženierijas galvenā būtība ir vest savu attīstību pretī pareizas
programmatūras izveidei. Ja nepieciešamās prasības ir nepilnīgi definētas, tad ir vienalga
tas, cik labi ir paveikti pārējie projekta posmi, jo bez precīzām prasībām projekts tāpat
izgāzīsies. Prasību inženierijas procesā ir jāiekļauj prasību definēšana un tikai tad, tās ir
jāiekļauj prasību specifikācijā.
Prasību inženierijas galvenais uzdevums ir nodrošināt, lai klients iegūst tādu
sistēmu kādu vēlas un lai klienta vēlmes tiek ievērotas visā projekta izstrādes posmā.

VORD metodoloģijas apraksts un tās izmantošana
prasību definēšanā
VORD metode ir paredzēta, lai atbalstītu interaktīvu sistēmu un fokusu
specifikācijas ārējos objektos, kas mijiedarbojas ar sistēmu vai iespaido tās attīstību.
Skatupunkti (viewpoints) ir datu iekapsulēšana no daļējas informācijas par sistēmas
prasībām. Katrs galapatērētājs redz sistēmas prasības savādāk. Informācija no dažādiem
skatu punktiem jābūt integrētai, lai varētu veidot beigu sistēmas specifikācijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register