Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:971796
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zaļais mārketings    4
1.1.  Jēdziens un vēsture    4
1.2.  Raksturlielumi un atšķirības    6
2.  Zaļais mārketings praksē    11
2.1.  Zaļie produkti tuvākajā nākotnē    11
2.2.  Praktiski piemēri pasaules praksē    13
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Extract

Secinājumi
1. Radies, attīstoties cilvēces domāšanai, ekonomikai un rūpēm par apkārtējo vidi, un paralēli secināts no notikušajām katastrofām. Tā ir galvenā atšķirība.
2. Zaļais mārketings aptver plašu loku aktivitāšu, kā produkta modificēšanu, ražošanas procesa izmaiņas, iesaiņojuma labojumus un citu reklāmas kanālu veidu izvēlēšanos.
3. Klasiskais mārketings ir bāzēts uz visiem „4P” – produkts, cena, vieta un virzīšana, bet Zaļais mārketings liek akcentu tikai uz produktu/preci, pārējos „3P” atstājot gandrīz novārtā jeb tiem tiek veltīta mazāka uzmanība
4. 1990-tajos gados Zaļais mārketings neguva tik lielu atsaucību kā tagad. Tā popularitāte aug arvien vairāk.
5. Zaļā krāsa un EKO zīme raksturīgākie vizuālie parametri.
6. Ik katra jauna ekoinovācija var samazināt kādu diezgan nozīmīgu vides problēmu un var apmierināt patērētāju augošās vēlmes. Un katrai ekoinovācijai ir potenciāls nozīmīgi pārveidot uzņēmumu un nozares peļņu, iekarojot tirgu ar jaunu produktu/pakalpojumu, kas ir videi draudzīgs un klientam vienkārši pasniegts un saprotams.
7. Jo sarežģītāks produkts, jo vienkāršākam jābūt tā skaidrojumam patērētājam, lai varētu saprast, kādu tieši labumu patērētājs sniedz videi, iegādājoties konkrēto produktu. Patērētājam ir jāļauj justies noderīgam.
8. Mārketinga speciālistu uzdevums ir likt patērētājam „uzķerties” uz preci ko viņi it kā vēlās – preci, kas cilvēkam liks justies, vismaz pirkšanas momentā tā, ka tas uzlabotu viņa vai apkārtējo cilvēku dzīvi.
9. Zaļās zīmes (piemēram, papīra salvetes, brošūras, ka tiek atbalstīti lauksaimnieki utt.) pārmērīgā daudzumā un patērētājam šķitīs kliedzošas un uzmācības, tas aizbaidīs daļu potenciālo klientu un nebūs arī vairs noteicošais faktors, būt draudzīgam videi, ja pats galaprodukts arī nav patērētājam iecienīts.
10. E-atkritumi sāk veidot nozīmīgu piesārņojumu apkārtējai videi. Nokia uzsāktā kampaņa „Take-Back” Indijā, savācot mobilo telefonu aparātus un to lādētājus ir veica lielu ieguldījumu savā zīmolā, kā arī tas ir ieguldījums biznesā, jo laikus tika domāts par piesārņojuma novēršanu, kas tuvākajā nākotnē kļūst kā obligāts nosacījums, ka kompānijas būs atbildīgas par šāda veida atkritumu radīšanu. Attīstītajās valstīs jau ir spēkā stingri noteikumi.
11. Gaļas patēriņa samazinājums ikdienā samazinātu CO2. Uz 1kg gaļas tiek izdalīts tik pat daudz CO2, cik vidēji izplūst no mašīnas, tai nobraucot 250 km, un ar patērēto enerģijas daudzumu gandrīz 20 dienas varētu dedzināt 100 vatu spuldzīti.
12. Zemes stunda - lielisks piemērs, kā ar ierobežotiem līdzekļiem un lielu tautas vēlmi, zaļā mārketinga stratēģiju var īstenot.
13. Eksistē arī Zaļā mārketinga popularizēšana caur interneta mājaslapām, kā vienu var minēt Green Mood mājaslapu, kas iepazīstina ar videi draudzīgu alternatīvu vienai no nozīmīgākajiem piesārņotājiem – plastmasai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register