Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:305794
 
Evaluation:
Published: 10.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

3. Tēmas nozīmība un interpretācija
Mūsdienās sabiedrība ļoti ietekmējas no ziņu kanāliem, preses rakstiem un interneta vietnēm. Cilvēki personificē uztvertās ziņas kā rezultātā, tās sāk ietekmēt viņu dzīves. Ir iespējams novērot arī to, ka masu mediji nenodrošina atgriezenisko saiti starp sūtītāju un adresāta saņēmēju, tādējādi veicinot vienvirziena informācijas plūsmu.
Sāk rasties iespaids, ka mediji nenoliedzami sāk valdīt pār cilvēku - nevis lietas kalpo cilvēkam, bet cilvēks lietām. Mediji burtiski tiecas pārņemt patērētāja apziņu, savukārt, cilvēks tiecas pēc arvien lielākas ilūzijas, kļūstot par vāju un atkarīgu būtni, kurai neatliek nekas cits kā priecāties par plašajām iespējām, ko piedāvā tehnoloģijas.
Mūsdienu mediju kultūra ir informācijas plūsmas intensitāte. Cilvēka dzīve mediju klātbūtnē liecina par fundamentālām izmaiņām cilvēku attiecībās, kā arī par jaunas, atšķirīgas cilvēka izpratnes tapšanu. Ir radusies jau pirmā tehnoloģiju apmāktā paaudze, kuras pārstāvji lielāko daļu sava laika pavada mākslīgi radītā vidē, ko biežāk saucam par virtuālo vidi.
Cilvēks vairs nespēj iedomāties savu dzīvi bez piekļuves tajā, līdz ar to, viņa brīvība saistās ar atrašanos tīmeklī. Atrodoties šādā vidē, zūd koncentrēšanās spējas sakarā ar vēlmi ātri iegūt informāciju. Cilvēks kļūst atkarīgs no komunicēšanas un sazināšanas ar citiem virtuālas vides dalībniekiem. Izklaide, darbs, iepirkšanās un komunikācija nav iedomājama bez virtuālas vides esamības.
Masu mediji savas izplatības un ietekmes dēļ kļūst par ievērojamu sabiedrības izglītības un audzināšanas faktoru. Taču jāpiebilst, ka medijiem nav atgriezeniskās saites ar cilvēku, tādēļ tie, spēj realizēt tikai vienvirziena komunikāciju – no raidītāja pie publikas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register