Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:736833
 
Evaluation:
Published: 05.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  ZĪMOLVEDĪBA UN ZĪMOLA MAIŅA JEB REBRENDINGS    4
1.1.  Zīmolvedības jēdziens un tā būtība    4
1.2.  Zīmola maiņa jeb rebrendings    5
1.2.1.  Zīmola maiņas veidi    5
1.2.2.  Zīmola maiņas jeb rebrendinga posmi    6
2.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    7
2.1.  “Airbnb” pamatdati un darbība    7
2.2.  “Airbnb” vēsturiskie dati    7
3.  “AIRBNB” ZĪMOLA MAIŅAS ANALĪZE    9
3.1.  Situācijas apraksts    9
3.2.  Zīmola maiņas mērķis    9
3.3.  Zīmola maiņas kampaņas mērķauditorija    9
3.4.  Zīmola maiņas norises laiks    9
3.5.  Zīmols “Airbnb” pirms tā nomaiņas    9
3.6.  “Airbnb” pozicionējums pēc zīmola maiņas    10
3.7.  Zīmola maiņas aktivitātes    10
3.8.  “Airbnb” zīmola maiņas trūkumi un kritika ārpus uzņēmuma    12
3.9.  Zīmola maiņas rezultāts un vērtējums    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Extract

Galīgais mērķis uzņēmējdarbībā ir radīt vērtīgu, jēgpilnu un unikālu, atšķirīgu priekšstatu par savu uzņēmumu, tā produktiem un pakalpojumiem. To palīdz īstenot zīmolvedība. Zīmolvedība ir dažādu pasākumu kopums, ar kuru palīdzību klients var saņemt emocionālu saikni ar uzņēmumu. Taču dažreiz zīmoli nonāk strupceļā un nākas pārkonstruēt zīmolu. Rebrendings jeb zīmola maiņa ir tas, kas spēj atdzīvināt strupceļā nokļuvušo uzņēmumu un iedot tam jaunu dzīvi. Tāpat arī zīmols “Airbnb” 2014.gadā nolēma mainīt savu identitāti.
“Airbnb” pārvalda tiešsaistes tirdzniecības vietni informācijai par ceļojumiem un rezervēšanas pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā naktsmītnes, mājas un tūrisma pakalpojumus tiešsaistē. “Airbnb” apkalpo klientus visā pasaulē.
Šajā darbā tiks analizēta “Airbnb” zīmola maiņa, tiks izvērtētas “Airbnb” zīmola maiņas sekas, iemesli, secināts zīmola maiņas rezultāts, kā arī tiks veikts neliels ieskats teorētiskās nostādnēs par zīmolu, zīmolvedību un zīmola maiņu, lai detalizētāk izprastu “Airbnb” zīmola maiņas situāciju, kā arī ieskatītos šī uzņēmuma pārkonstruēšanā no teorētiskā skatupunkta.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register