No 2012.gada rudens Rimi veikalos visā Latvijā tika ieviesta pirmā personalizētās iepirkšanās sistēma Baltijā – Mans Rimi kioski. Jaunā sistēma nodrošinās iespēju izmantot Mans Rimi karti vēl izdevīgākiem pirkumiem – saņemt personalizētus piedāvājumus par zemākām cenām, apskatīt kartes uzkrātos punktus, kā arī aplūkot citu lojalitātes programmas partneru īpašos piedāvājumus. (1.2)
Zemāk redzamajā 2.1. tabulā, attēlots Rimi Baltic 2011.gada finanšu rezultāti. Rimi Baltic grupas veikalu neto apgrozījums 2011.gadā pieauga par 2,8%, sasniedzot 1111 miljonus EUR. (1.2) 2011.gada ceturtajā ceturksnī Rimi Latvijā guvis 144 milj. Eiro peļņu, savukārt 2011.gadā kopā Rimi peļņa Latvijā sasniegusi 545 milj. Eiro. Ja salīdzina visu trīs Baltijas valstu finanšu rādītājus par 2011.gadu, var secināt, ka Rimi vislielāko peļņu ir guvis Latvijā, savukārt viszemāko – Lietuvā. …