Mūsdienās jau lielākā daļa zīmolu apzinājās, cik svarīga ir auditorijas uzticība zīmolam
un tā caurskatāmība. Ar katru dienu pasaule cenšas komunicēt arvien demokrātiskāk, saskatīt
mūsdienu vērtības un mācīties no iepriekš pieļautajām kļūdām. It īpaši modes industrijā 30
gadu laikā ir noticis pavērsiena punkts: tagad mums kā nekad agrāk ir svarīga iekļautība,
daudzveidība, rasu un dzimumu vienlīdzība, kā arī dabiskums. Diemžēl ir zīmoli, kas nespēja
ātri pielāgoties pasaules tendencēm un saredzēt modi caur jaunu spektru. Tāds zīmols kā
Victoria’s Secret ir visizteiktākais piemērs nespējai izsekot līdzi pasaulei.
Kad zīmols “Victoria’s Secret” tikai uzsāka savu darbību, pasaule kāreiz bija pārmaiņu
posmā. 90.gadi ir laiks, kad par ļoti personiskām tēmām kā seksualitāte, sāk runāt atklāti visai
pasaulei. Laiks, kad nauda, vara un mīlestība savienojas vienā punktā. Tas ir arī zināms kā
seriāla “Sex in the City” kults. Victoria’s Secret sākotnējais tēls iet līdzi šim kultam (slaidās
figūras, atkailinātība, seksualitāte, košums) un tā tas turpinājās līdz pat 2018.gadam, kad citi
apakšveļas zīmoli jau vairākus gadus dzīvoja citā izmērījumā, kas atbalstīja arī korpulentas,
vecāka gada gājuma, citas tautības modeles, kā arī neslēpa cilvēka dabiskās problēmas. Šajā
darbā autore vēlas atklāt iemeslu, kas neļāva zīmolam attīstīties mūsdienīgā veidā un analizēt
pēc 2018.gada uzsākto zīmola izmaiņu periodu jeb zīmola maiņas procesu. Līdz ar ko tiek
uzstādīts pētījuma jautājums: “Kā “Victoria’s Secret” komunicēja pirms zīmola maiņas, kā tas
notiek tagad un vai zīmola maiņa ir izdzēsusi pagātnē pieļautās kļūdas?”…