Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Zīmolvedības veidi un metodes, to pielietošana uzņēmumā "...-
Zīmolvedības veidi un metodes, to pielietošana uzņēmumā "Lāči"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Lāči” | 4 |
2. | Zīmolvedības veidi un metodes | 6 |
2.1. | Zīmolvedības process | 6 |
2.2. | Zīmola vērtības veidošana un tās palielināšanas modeļi | 12 |
Brand Asset Valuator | 12 | |
D.A. Ākera modelis | 13 | |
3. | Zīmolvedības metožu izmantošana uzņēmumā „Lāči” | 16 |
3.1. | Zīmolvedības process | 16 |
3.2. | Brand Asset Valuator | 18 |
3.3. | D.Ākera modelis | 19 |
3.4. | Secinājumi par zīmolvedību un izmantotajām metodēm | 20 |
Secinājumi | 22 | |
Priekšlikumi | 22 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 23 |
Secinājumi
1. Uzņēmumu „Lāči” dibinājis Normunds Skauģis 1993. gadā, uzreiz izveidojot arī zīmolu „Lāči”.
2. Uzņēmums pašlaik piedāvā vairāk kā 15 dažādus maizes veidus, apmēram 100 dažādus konditorejas izstrādājumus un arī 3 veidu zaptes, vītinātu lielopa gaļu.
3. Zīmols „Lāči” tiek saistīts ar augstu kvalitāti, dabiskām izejvielām, roku darbu un mīlestību, kas tiek ielikta katrā no izveidotajiem produktiem.
4. Zīmolam ir parādījušies nopietni konkurenti „Ķelmēni” un „Liepkalni’’, kas piedāvā tik pat augstu kvalitāti, bet par zemāku cenu.
5. Zīmols „Lāči” ir atpazīstamākajs un populārākais Latvijā starp visiem maizes ražotājiem, lielākoties pateicoties tam, ka pastāv 18 gadus un vienotajam imidžam, kurš ir izveidojies cilvēku prātos, un iemieso kvalitāti, roku darbu un seno latviešu tradīciju celšanu godā.
6. Zīmola mērķauditorija ir cilvēki vecumā no 30 līdz 60 gadiem, kam ir pastāvīgs darbs un stabili ienākumi, vairāk pievērš uzmanību tam, ko ēd, spēj novērtēt augstas kvalitātes preci, kaut arī par to attiecīgi ir jāmaksā vairāk.
Priekšlikumi
1. Uzņēmumam jāvērš lielāka uzmanība uz eksportu, uzsverot savu produktu dabisko izcelsmi, veselīgumu.
2. Lielākais šķērslis pieprasījumam ir augstās cenas, tādēļ ir jāvērš lielāka uzmanība reklamējot tā brīžā piedāvātās atlaides uzņēmuma veikalos, tādējādi ieinteresējot vairāk potenciālos pircējos.
…
Zīmolam mūsdienās uzņēmumi piešķir īpašu vērību. Un ne bez pamata, jo tas ir viens no svarīgākajiem produkta elementiem. Tas reprezentē preci/preces, ko tas pārstāv un rada noteiktu priekštatu par tām. Ar veiksmīgi izstrādātu zīmolu, prece izveido priekšrocību pār pārējām sev līdzīgajām, liekot vēlēties iegādāties tieši sevi. Un izveidojot sev patstāvīgu patērētāju loku, kam zīmola reprezentētās īpašības, labumi un izdevības šķiet vilinošas un saistošas. Tādā veidā nodrošinot uzņēmumam, kam pieder zīmols, pastāvīgus ienākumus un pieprasījumu. Bet, lai izveidotu spēcīgu, atšķirīgu zīmolu ar lojāliem patērētājiem, ir nepieciešama tā darbības plānošana, izstrāde un vadīšana. Un šo procesu sauc par zīmolvedību.[445,2] Tādēļ darba mērķis ir izpētīt kā notiek zīmolvedība, kā tiek noteikta zīmolu vērtība, lai pēc tam varētu zināt, ko ar to iesākt tālāk. Un pēc tam iegūtās zināšanas izmantot zīmola „Lāči” pētīšanā un analizēšanā. Uzdevumi: 1.Savākt un apkopot informāciju par zīmolvedības veidiem un metodēm uzņēmumā 2. Izanalizēt iegūto informāciju 3. Izpētīt uzņēmumu „Lāči’’ 4. Pēc iegūtās informācijas par zīmolvedību, izanalizēt uzņēmumu „Lāči” 5. Veikt secinājumus Kā darba informatīvā bāze tika izmantota speciālā literatūra un interneta resursi. Darba ietvaros tika izpētīti galvenie aspekti zīmolvedībā un populārākās zīmolvedības metodes. Kas vēlāk tika izmantotas zīmola „Lāči” analizēšanā.
- Komercdarbības stratēģiju veidi
- Produkta analīzes metodes
- Zīmolvedības veidi un metodes, to pielietošana uzņēmumā "Lāči"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Komercdarbības stratēģiju veidi
Research Papers for university10
-
Produkta analīzes metodes
Research Papers for university10
-
Reklāmas efektivitātes mērīšanas metodes. Patērētājs
Research Papers for university24
-
Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums
Research Papers for university11
-
Cenu veidošanās metodes
Research Papers for university21