Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Zināšanu vērtēšana vizuālas mākslas stundā 9. klasē; tēma - "Klusā daba”

     Evaluated!

    Research Papers28 Pedagogy, Art

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361538
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību sasniegumu kontrolējoši vērtējošās sistēmas funkcijas, veidi, metodes un formas    5
1.1.  Mācību rezultātu kontroles funkcijas    5
1.3.  Skolēnu mācību darba kontroles galvenie veidi    5
1.4.  Skolēnu mācību darba kontroles galvenās metodes    6
1.5.  Skolēnu mācību darbības kontroles organizācijas formas    6
2.  Vērtēšanas formas    8
3.  Skolēnu mācību sasniegumu kontroles un vērtēšanas vispārdidaktiskās prasības    11
4.  Vērtēšanas kritēriji vizuālas mākslas stunda    13
5.  Divi viedokli par atzīmju nepieciešamību    15
6.  Bezatzīmju vērtēšanas sistēmas būtība    17
7.  Galvenie kontroles un vērtēšanas sistēmas trūkumi mūsdienu skolu praksē    18
8.  Personības veidošanas īpatnības pusaudžu gados    20
8.1.  Pusaudžu vecums un viņu specifika    21
8.2.  Pusaudžu personības īpatnības    24
9.  Zināšanu kritēriju apskats tēmā „klusā daba” vizuālas mākslas stundā 9 klasē    27
  Secinājums    29
  Literatūras saraksts    31
Extract

Pašlaik pasaulē nav viena atsevišķa vispārēji pieņemta vērtēšanas modeļa. Tieši otrādi, pastāv daudzi vērtēšanas modeļi un metodoloģijas, kas pašlaik pārvēršas potenciāli pielietojamos modeļos. Vērtēšanas modeļa un metodoloģijas izvēlei vajadzētu balstīties uz konkrēta bridi risināmam izglītības problēmām.
Regulācija ir katras mērķtiecīgas darbības būtiska sastāvdaļa. Tai pakļautās operācijas ir kontrole, analīze, vērtēšana un korekcijas.
Kontrole – sistemātiskā vai epizodiska doto uzdevumu izpildes novērošana un uzraudzība, lai pārliecinātos par izpildes pareizību un izdarītu labojumus atbilstoši izvirzītajam pedagoģiskajam mērķim; pārbaude. Kontroles pamatfunkcija ir veidot nepieciešamību pēc paškontroles.
Analīze – viena vesela izskatīšana, izpētīšana un sadalīšana uz sastāvdaļām.
Vērtējums – atzinums par izglītības programmā noteiktā mācību satura apguves līmeni; vērtēšanas rezultāti, ko var paust atzīmi, citu simbolu vai aprakstošu stāstījumu.
Korekcija – pārdomātu un attaisnojamu darbību kopums kļūdu novēršanai un vēlama rezultāta sasniegšanai.
Tā notiek arī skolas pedagoģiskajā procesā: skolotājs regulāri seko skolēnu mācībām un izdara nepieciešamas korekcijas; skolas vadība analīze un vērtē skolotāju darbu, bet Izglītības ministrija regulē un saskaņo skolu darbību valstī.
Vērtēšanu skolā var definēt kā jebkuru metodi, ko lieto, lai labāk izprastu skolēna zināšanas“. Tas nosaka, ka vērtēšana var būt gan tik vienkārša kā skolotāja subjektīvais spriedums, kas balstās uz vienu skolēna snieguma novērojumu, gan arī tik sarežģīta kā piecu stundu standartizētais tests.
Sava darbā autore mēģināja sasniegt tādu mērķi:
12Noteikt zināšanu kritērijus 9. klases vizuālas mākslas stundā, tēmā „Klusa daba”.
Vērtēšanas formas ietver sevī ievadvērtēšanu, kura sniedz informāciju par skolēnu sagatavotības līmeni, uzsākot tēmu, kursu u. tml., un diagnosticējoša vērtēšana, kas nozīme sākotnēja rezultāta noteikšanu mācību procesa, tēmas apguves uzsākšanai, skolēnu motivēšana aktīvam mācību darbam, skolēna un skolotāja sadarbības formu saskaņošana, mācību mērķu un uzdevumu precizēšana.
Vērtēšanas metodiskie paņēmieni:
12Anketēšana. Lai vērtētu skolēnu attieksmi pret mācību priekšmeta saturu, ka arī dažādam mācību metodēm, skolotājs sagatavo anketas jautājumus. Anketas rezultāti palīdz skolotājam pilnīgot mācību priekšmeta programmu, apzināt mācību metožu lietderību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1174767
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register