Pētījuma autori iesaka turpināt šo pētījumu, nepieciešams koncentrēties tieši uz detalizētām izmaksām. Otrais forsaita virzītājspēks ir personiskā inovācija, kas pētījuma autoriem bija pārsteigums. Šis rezultāts var tikt interpretēts divejādi. No vienas puses, kā mērķauditorija ir jāizvēlas menedžerus ar inovatīvām idejām, jo viņi ātrāk un vienkāršāk pieņems forsaita konceptu. Šajā gadījumā vadītājiem ir jābūt tendenču noteicējiem pirmajās forsaita ieviešanas stadijās. No otras puses, starp forsaitu un inovāciju ir spēcīga saikne, tāpēc forsaits var būt interpretēts kā inovācijas avots.
Trešais forsaita virzītājspēks ir sociālā ietekme. Forsaita ieviešana tiek sasaistīta ar augstāku sociālo stāvokli un tas būtu jāveicina, iesaistot plašāku ieinteresēto pušu loku. Profesionāli vadīts forsaita tīkls palīdzēs izplatīt forsaitu uzņēmējdarbības vidē.
Pētījuma rezultāti nav vispārināmi, jo pētījums tika veikts, pamatojoties uz datiem, kas iegūti no Čehijas uzņēmumiem. Kā arī autori minēja, ka forsaita uztvere un ieviešana Čehijā ir ļoti vājā līmenī. Tikai 2 no 103 uzņēmumiem, kas piedalījās pētījumā, izmanto forsaitu. Iespējams, ka pētījuma rezultātus varētu ietekmēt valsts ģeogrāfiskais un ekonomiskais stāvoklis. Lai varētu noteikt, vai šis pētījums ir vispārināms, nepieciešams veikt to atkārtoti, dažādās valstīs, ar dažādu labklājības līmeni un uzņēmējdarbības vides specifiku.
…