Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:687486
 
Evaluation:
Published: 10.12.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Karjeras izvēles aktualitāte    7
2.  Karjeras izvēli ietekmējošie faktori    10
2.1.  Iekšējā motivācija    12
2.2.  Ārējā motivācija    13
2.3.  Problēmas mācību motivācijā    14
3.  Karjeras izglītības formas Talsu 2.vidusskolā    15
3.1.  Konsultācijas skolas Karjeras centrā    16
3.2.  Ēnu dienas    16
3.3.  Izstādes “SKOLA” apmeklējumi    17
3.4.  Iepazīšanās ar iestāžu un uzņēmumu darbību    18
3.5.  Interneta resursu izmantošana    19
4.  Pētījuma rezultātu analīze    20
4.1.  Pirmās aptaujas rezultāti    21
4.2.  Otrās aptaujas rezultāti    30
  Secinājumi    33
  Izmantotie informācijas avoti    34
  Pielikumi    35
Extract

Secinājumi
1. Zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir sasniegts. Lielākā daļa skolēnu ir izvēlējušies kādu profesiju nākotnē apgūt, bet nav par to pārliecināti.
2. Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti ...
• Lielākā daļa 12. klašu jaunieši uzskata, ka nemācās atbilstoši savām spējām, jo skolēniem trūkst motivācijas mācīties, tā uzskata autores. Lielākoties 9. klašu skolēni mācības uztver ļoti nopietni, un ir gatavi karjeras izveidei atdot visas savas zināšanas;
• Tika noskaidrots, ka Talsu 2. vidusskolā ir piedāvāts dažādas karjeras izglītības virzieni, jo skolā ir savs karjeras centrs;
• Tika aptaujāti 104 respondenti (9. un 12. klases skolēni) par nākotnes nodomiem un autores secināja, ka vairums skolēni izvēlas mācīties tālāk pēc skolas beigšanu.
3. Hipotēze piepildās, jo vairākums aptaujāto respondentu pēc skolas beigšanas izvēlas mācīties tālāk un iegūt augstāku izglītību.
4. Motivācija ir galvenais faktors karjeras izvēlē, gan iekšējā, gan ārējā. No tā cik motivēts būs skolēns ir atkarīgs tas, cik augstu mērķi viņš sev uzstādīs un cik daudz no tā sasniegs.
5. Karjeras centra programmas ir lieliska iespēja skolēniem izzināt sevi un atrast sev piemērotāko profesiju, kādu nākotnē izvēlēties, sadarbībā ar karjeras centra vadītāju Mārīti Tīsu.
6. 12.klases skolēni izvēlējās paši mācīties vidusskolā, bet lielākā daļa aptaujāto uzskata, ka nemācās atbilstoši savām spējām, lai gan mēģina izpildīt skolotāju prasības skolā. Autores secināja, ka 12.klases skolēni pietiekoši nopietni nepieiet mācībām.
7. Pēc anketēšanas rezultātiem autores secināja, ka vidusskolā bieži ir jāmācās bez izpratnes. Ir jāmācās, tāpēc, ka ir jāiemācās.
8. Pēc anketēšanas rezultātiem, skolēni atbildēja, ka stundās dominējošie nav radošie uzdevumi. Autores secināja, ka skolēni īsti neizprot, kas ir radošie uzdevumi, jo esejas, domraksti arī ir radošie uzdevumi, un tie mācību stundās diezgan bieži dominē, bet skolēni tos neuztver kā radošos uzdevumus.
9. 12.klases skolēni izvēlējās vidusskolu, jo paši vēlējās, bet 9.klases skolēni izvēlas mācīties vidusskolā, jo vēl nav noskaidrojuši, kur tālāk mācīties un kādu profesiju apgūt. Autores uzskata, ka pēc 9.klases ir jau pāragri izvēlēties profesiju, tāpēc labāk ir mācīties vidusskolā.
10. Vidusskolas/pamatskolas skolēni pabeidzot skolu izvēlas tālāk mācīties, bet ne strādāt. Autores uzskata, ka tas ir pozitīvi, ka jaunieši necenšas pārāk agri iestāties darba tirgū, bet mācās tālāk un tiecas uz kādu citu profesiju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1327424
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register