Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:520903
 
Evaluation:
Published: 14.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Merčendaizinga būtība un raksturojums    6
2.  Pārtikas preču veikalu sekciju izvietojums    8
2.1.  Preču izkārtojums pa sekcijām    10
2.2.  Preču izkārtošanas metodes    12
3.  Izmēģinājuma darbības organizēšana un norise    15
3.1.  Pārskats par veikaliem    15
3.2.  Kases zonas analīze    16
3.3.  Kas liek klientam mainīt savu iepirkumu sarakstu    17
3.4.  Merčendaizings un pārdotākie produkti    19
3.5.  A/s „Rīgas dzirnavnieks” merčendaizings    21
3.6.  Kā pircējus iepazīstina ar jauniem produktiem    24
  Secinājumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
  Pielikumi    28
Extract

Secinājumi
Autors savā darbā ir izpētījis un apkopojis būtiskāko, kas saistās ar veiksmīgu pārdošanu, tirdzniecības veicināšanas paņēmieniem un to ietekmi uz iepirkumiem.
1.Merčendaizinga galvenais uzdevums ir panākt, lai pircējs iegādājas pēc iespējas vairāk preču patērējot pēc iespējas mazāk laika.
2. Preces pārtikas veikalos ir sadalāmas vairākās kategorijās un ir ļoti būtiski, lai katra no tām būtu atbilstoši izvietota, jo tas uzlabo veikala prestižu klienta acīs un iespaidīgi palielina veiksmīgas pārdošanas rādītājus.
3. Plaukti, kas atrodas cilvēka acu un krūšu augstumā ir paši ekskluzīvākie un nodrošina vislabāko pārdošanu. Plauktu noformējums un pa rocība spēlē lielu lomu tajā, lai klients būtu apmierināts ar pašu iepirkšanās procesu.
4. Ir trīs visbiežāk izmantotās preču izkārtošanas metodes – horizontālais izkārtojums, vertikālais izkārtojums un kombinētā metode.
5. Merčendaizinga paņēmienus izmanto arī pirktāko preču izkārtošanā, jo tas vēl vairāk palielina pārdošanas apjomu, kā arī veicina līdzīgu produktu tirdzniecību.
6. Nebūt visi veikali neievēro tirdzniecības veicināšanas ieteikumus. Līdzās veikaliem, kas atbilst visām populārākajām merčendaizinga prasībām ir arī tādi, kuros ieteikumus ievēro tikai daļēji vai neievēro nemaz.
7. Zona pie kasēm ir izkārtota ļoti savdabīgi. Tās galvenais uzdevums ir piesaistīt uzmanību daudz mazām un lētām lietām, vai ikdienā noderīgiem sīkumiem, kurus bieži vien pircējs pat nedomā iegādāties.
8. Uzņēmumiem ar plašu sortimentu, perfekta izkārtojuma izveidošana ir ļoti garš un sarežģīts process, kas ir nemitīgi jāuzlabo.
9. Jaunu un ne tik populāru produktu papolarizēšanai tiek izmantotas dažādas metodes, ar kuru palīdzību tie ātri vien piesaista potenciālos pircējus.

Autors ir pierādījis sevis izvirzīto hipotēzi to pamatojot gan ar teorētiskā materiāla apkopojumu, gan ar dažādu pētniecisko metožu datu analīzei.
Visi darba uzdevumi ir paveikti un mērķi sasniegti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register