Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:898829
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Ziņojums politiskajā komunikācijā    4
2.  Politiskās komunikācijas auditorija    6
3.  Vēlētāju sociāli ekonomiskais un psihografiskais stāvoklis    7
  Nobeigums    9
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    10
Extract

Nobeigums
Komunikācija politikā ir tā, kura izšķir to, cik veiksmīga būs politiskā partija starp citām partijām, cik lielu atbalstu tā gūs un vai ieviesīs uzticību vēlētājos. Vēlētāji no partijām sagaida darbus un problēmu risināšanu, tomēr pirms darbību uzsākšanas, par šiem darbiem ir jāpastāsta. Nav jēgas ziņojumiem, kuri neko sevī neatklāj un kurus saņems nepareizā auditorija. Ziņojumus ir jāsaskaņo ar auditoriju, tie ir jāpersonificē tā, lai vēlētājs justu, ka tieši šī partija ir ieinteresēta tieši viņa kā indivīda labklājības, drošības un labākas nākotnes nodrošināšanā un tieši šo partiju ir vērts atbalstīt un atdot savu balsi par to.
Ir vairāki nosacījumi un raksturlielumi, kurus ievērojot var izveidot tiešām efektīvu ziņojumu. Tomēr galvenais noteikums ir izpētīt auditoriju, kura šo ziņojumu saņems. Tāpat kā auditorijas, arī ziņojumi var būt vairāki, jo ne vienmēr viens un tas pats ziņojums spēs aizraut un likt apdomāt savu izvēli dažādām auditorijām. Sabiedrība laika gaitā ir ļoti mainījusies. Ja kādreiz tā bija viendabīgāka, tad tagad, līdz ar dažādu jaunu tehnoloģiju parādīšanos un milzīgo informācijas plūsmu, kura nevienā brīdī neapstājas, sabiedrība ir tendēta dalīties grupās, kurai ir katrai sev raksturīgais, savas darbības, uzskati un vērtības. Lai noskaidrotu, kādas ir šīs auditorijas un kādu vēstījumu katrai no tām vislabāk būtu nodot, var veikt vēlētāju psihografiskos pētījumus. Ar šo paņēmienu tiek padziļināti analizēta auditorija, ļaujot noskaidrot svarīgākās vērtības, domas, uzskatus un problēmas, par kurām sabiedrība domā. Politiskajai partijai ir jācenšas savos ziņojumos šīs domas ietvert, radot personīgu sajūtu vēlētājos, ka partija viņus saprot un atbalsta.
Politiskajā komunikācijā ziņojumu veidošana un nodošana ir ļoti svarīgs un atbildīgs uzdevums, jo politikā vārdam ir liels spēks, bieži vien pat lielāks, nekā reāliem darbiem. Tomēr ar solījumiem nevajag pārspīlēt, ja vien partija pie varas nevēlas būt īslaicīgi. Sabiedrība vēro arī reāli paveikto un, ja vienu reizi paveicās, tad nākamreiz tukšas runas vairs nebūs efektīvas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register