-
Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | STRATĒĢIJA UN STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS | 4 |
1.1. | STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESA ATTĪSTĪBA | 5 |
1.2. | STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS | 6 |
1.2.1. | Stratēģiskā virziena noteikšana | 7 |
1.2.2. | Vides analīze | 7 |
1.2.3. | Stratēģijas formulēšana un īstenošana, vērtēšana un kontrole | 8 |
2. | UZŅĒMUMA “JAUNKRASTI” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 10 |
2.1. | SABIEDRĪBAS DARBĪBAS MĒRĶI UN VEIDI | 11 |
2.2. | SABIEDRĪBAS TIESĪBAS UN PIENĀKUMI | 13 |
2.3. | SABIEDRĪBAS DALĪBNIEKI | 14 |
2.4. | SABIEDRĪBAS PAMATKAPITĀLS | 15 |
2.5. | SAIMNIECĪBAS PĀRVALDE | 16 |
2.6. | GADA PĀRSKATS, BILANCE UN PEĻŅAS SADALE | 17 |
2.7. | AUGKOPĪBAS PRODUKCIJAS RAŽOŠANA UN REALIZĀCIJA | 18 |
2.7.1. | Kāposti | 19 |
2.7.2. | Ziedkāposti | 20 |
2.7.4. | Zemenes | 22 |
2.8. | FINANSIĀLĀS DARBĪBAS Z/S “JAUNKRASTI” | 24 |
2.9. | SAIMNIECĪBAS SWOT ANALĪZE | 26 |
2.9.1. | Saimniecības iekšējo faktoru analīze | 27 |
2.9.2. | Saimniecības ārējo faktoru analīze | 28 |
3. | Z/S “JAUNKRASTI” PRODUKTU STRATĒĢISKĀ ANALĪZE | 30 |
SECINĀJUMI | 39 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 40 |
Stratēģija nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, kā arī resursus, kas nepieciešami šo mērķu sasniegšanai, un to sadali Stratēģiskie mērķi ir saistīti ar uzņēmuma konkurētspējas nostiprināšanu kopējā tirgū. Šajā procesā arvien vairāk būtisks kļūst ieinteresēto personu un iestāžu viedoklis un attieksme, jo galveno stratēģisko mērķu attīstību ietekmē gan iekšējās ieinteresētās puses (darbinieki, menedžeri), gan ārējās ieinteresētās puses (klienti, piegādātāji, konkurenti, kreditori, valdība un visa sabiedrība kopumā).
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir cieši saistīti ar finansiāliem mērķiem,( uzņēmuma finansu uzlabojumiem nepieciešamie pasākumi, kas ir svarīgi uzņēmuma pastāvēšanai).
Uzņēmuma attīstību lielā mērā ietekmē ārējā vide – demogrāfiskie faktori, politika, sociālie un kultūras notikumi, bet šos faktorus uzņēmējiem ir grūti ietekmēt, tāpēc tiem ir jācenšas pielāgoties.
Turpretim saražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma kvalitātes uzlabošana pozitīvi ietekmē tirgus daļu, paaugstinot uzņēmuma reputāciju, līdz ar to ir iespējama produkcijas cenas palielināšanās. Iepriekšminēto faktoru ietekmē organizācijā notiek ekonomija uz apjoma rēķina, kas ir no peļņas pieauguma avotiem.
Jebkuras stratēģijas pamatā ir situācijas apzināšana – situācijas izpēte, analīze, noskaidrotas problēmas, iespējamās tendences – kam seko ideja un projekta attīstība. Savukārt projekta realizēšanai ir nepieciešami vairāki resursi, kuru ieguve ir atkarīga no konkrētās stratēģijas.…
Jebkura uzņēmuma attīstības pamatā ir patērētāju vajadzību apmierināšana, kas izpaužas kā preču ražošana vai pakalpojumu sniegšana. Peļņas daļas palielināšana uzņēmumā ir svarīgs uzņēmējdarbības nosacījums, kas nav iespējams bez mērķa tirgus attīstīšanas un nostiprināšanas, kam pamatā ir sniegto pakalpojumu un saražotās produkcijas kvalitātes uzlabošana, izmaksu samazināšana u.c. ekonomiskie faktori. Izstrādātā darba mērķis ir raksturot stratēģijas būtību un nepieciešamību uzņēmējdarbībā, kā arī tās analīzi un plānošanas procesu. Darba uzdevums ir izpētīt konkrēta uzņēmuma produktu SWOT analīzi, kā arī analizēt produktu attīstības stratēģiju. Uzdevuma spilgtākai atspoguļošanai un mērķu sekmīgai realizēšanai tiek izmantotas 16 tabulas un 2 attēli.
- SIA "Šlokenbeka" stratēģiskais projekts
- Uzņēmuma darbības plānošana
- Z/s "Jaunkrasti" produktu stratēģiskā plānošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Šlokenbeka" stratēģiskais projekts
Research Papers for university10
-
Uzņēmuma darbības plānošana
Research Papers for university20
-
Budžeta plānošana transporta loģistikas uzņēmumā
Research Papers for university20
-
Finanšu plānošanas būtība. Uzņēmuma finanšu plāns
Research Papers for university12
-
Uzņēmuma "NELSS logi" stratēģiskā plānošana
Research Papers for university17