Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:910100
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

18.Vai reklāmu uz transportlīdzekļa Jūs ievērojat? Vairums no aptaujātajiem respondentiem atbildēja ar jā.
19. Jūsuprāt, kurš no masu saziņas līdzekļiem sastāda visvairāk reklāmas, kas tiek attiecinātas tieši uz ‘’ilglietošanas preču’’ reklāmām? Respondentu domas dalījās divās daļās. Puse domā, ka Televīzija, turpretim otra puse, ka internets.
20.Vai Jūs redzot vai dzirdot kādu ‘’ilglietošanas preces’’ reklāmu, esat devies šo preci iegādāties? Bija tikai viens respondents, kas ir devies kādu no precēm iegādāties pēc reklāmas, turpretim visi pārējie nav to darījuši, kaut gan viens no viņiem pieļauj tādu domu.

Par cik nebiju piefiksējusi, ka anketa jātaisa konkrēti par vienu ilglietošanas preci, to izpildīju vispārīgi un noteikti, tas būtu, tas aspekts, ko es mainītu. Daļējas grūtības varbūt respondentus sagādāja jautājums par to, kādu preci no šā tipa precēm reklāmā visvairāk tieši šobrīd. Bet tā, kopumā uzskatu, ka anketa ir viegli aizpildāma, un arī neaizņem ilgu laiku, kas respondentiem ir svarīgi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register