-
Eksāmena atbildes pārdošanas vadībā
14. Kādas ir pārdošanas vadītāja galvenās funkcijas?
Pārdošanas vadītājs pārrauga visu procesu norisi un veic darba rezultātu analīzi, par kuru ziņo augstākajai vadībai. Pārdošanas nodaļas vadība nosaka svarīgākos darbības mērķus un termiņus.
Pārdošanas vadības uzdevumi:
pārdevēju komandas līdera loma;
pārdevēju komandas atlase;
pārdevēju komandas veidošana un attīstība;
komandas darba organizācija, darbu deleģēšana;
komandas darba novērtēšana, atalgošana.
Pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumos ietilpst: pārdošanas speciālistu motivēšana; piedalīšanās darbinieku sapulcēs; palīdzības sniegšana pārdošanas speciālistiem; klientu sūdzību izskatīšana; pārdošanas speciālistu iedvesmošana; pārdošanas nodaļas rezultātu prognozēšana; resursu prioratizēšana; atskaites vadībai.
Līderības funkcijas:
• mērķu noteikšana – līderim ir jānosaka, jādefinē un jānosprauž organizācijas vai komandas mērķi un nolūki. Ar mērķu noteikšanu līderis pamudina savus darbiniekus darboties un tiekties uz nosprausto mērķi ;
• plānošana – pārliecināšanās, ka mērķu sasniegšanai ir izstrādāts plāns – ja iespējams, tāds, kuram visi ir piekrituši. Plānošana ir svarīga, lai būtu zināms, kā no punkta A, kurā uzņēmums atrodas šobrīd, nokļūt līdz punktam B, kurā uzņēmums vēlas atrasties nākotnē. Ar plānošanu var uzzināt vai izvirzītie mērķi ir sasniegt, gan apjoma ziņā, gan laika ziņā;
• saziņa – līderim ir jāizskaidro plānus un mērķus. Līderim ir jāspēj atbildēt savai komandai kāpēc ir jārīkojas tā un ne savādāk.
• organizēšana – līderim savi darbinieki ir jāinstruē, jāveic panākumu sadali, jātrenē darbinieki, jāatbalsta, kā arī jāuzrauga tie. Grupā valdošajai enerģijai ir veicināt darba gaita, nevis tai ir vienkārši jāaizplūst prom, nedodot nekādu labumu;
• uzraudzība un novērtēšana – cilvēkam – līderim ir jāpārbauda, kā arī jānovērtē veikumu, pretējā gadījumā viņš nevar un nav spējīgs ne komandai, ne indivīdam sniegt detalizētas un noderīgas atsauksmes. Uzraudzības un novērtēšanas mērķis ir mācīties no pieļautajām kļūdām, lai nākamajā reizē darbu paveikt labāk.
15. Kādi ir pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumi?
“Ugunsgrēku” dzēšana; Palīdzības sniegšana; Klientu sūdzību izskatīšana; Iedvesmošana, motivēšana; Prognozēšana; Resursu prioratizēšana; Atskaites vadībai.
Pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumos ietilpst:
-pārdošanas speciālistu motivēšana;
-piedalīšanās darbinieku sapulcēs;
-palīdzības sniegšana pārdošanas speciālistiem;
-klientu sūdzību izskatīšana;
-pārdošanas speciālistu iedvesmošana;
-pārdošanas nodaļas rezultātu prognozēšana;
-resursu prioratizēšana;
-atskaites vadībai.
…
Atbildes uz 30 Pārdošanas vadības eksāmena jautājumiem: kā piemēram: 1. Kādās sfērās uzņēmējdarbība tiek dalīta Latvijā? 2. Ar ko atšķiras termini tirdzniecība un pārdošana? 3. Kā iedala tirgu? 4. Kādi ir tirdzniecības veidi? 5. Kā iedala tirdzniecību ārpus veikaliem? 6. Pēc kādām pazīmēm iedala veikalus? 7. Kas jāņem vērā savā darbībā mazumtirdzniecības uzņēmumos? 8. Kas ir birža? Kas ir biržas darījums? 9. Kas ir pārdošanas sistēma uzņēmumā? Kas jāņem vērā to veidojot? 10. Kas ir sadales kanāls? utt...
- Eksāmena atbildes pārdošanas vadībā
- Mārketinga audita izziņa Hipotēku bankā
- Nekustamo īpašumu vērtēšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga audita izziņa Hipotēku bankā
Samples for university6
-
Nekustamo īpašumu vērtēšana
Samples for university8
-
Mārketinga plāns, struktūra
Samples for university6
-
A/s "Valmieras piens" esošo produktu attīstība
Samples for university31
-
Reklāmas kampaņas izveide
Samples for university14