Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,76 (19%)
Discounted price*:
3,23
Purchase
Add to Wish List
ID number:461112
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

14. Kādas ir pārdošanas vadītāja galvenās funkcijas?
Pārdošanas vadītājs pārrauga visu procesu norisi un veic darba rezultātu analīzi, par kuru ziņo augstākajai vadībai. Pārdošanas nodaļas vadība nosaka svarīgākos darbības mērķus un termiņus.
Pārdošanas vadības uzdevumi:
pārdevēju komandas līdera loma;
pārdevēju komandas atlase;
pārdevēju komandas veidošana un attīstība;
komandas darba organizācija, darbu deleģēšana;
komandas darba novērtēšana, atalgošana.
Pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumos ietilpst: pārdošanas speciālistu motivēšana; piedalīšanās darbinieku sapulcēs; palīdzības sniegšana pārdošanas speciālistiem; klientu sūdzību izskatīšana; pārdošanas speciālistu iedvesmošana; pārdošanas nodaļas rezultātu prognozēšana; resursu prioratizēšana; atskaites vadībai.
Līderības funkcijas:
• mērķu noteikšana – līderim ir jānosaka, jādefinē un jānosprauž organizācijas vai komandas mērķi un nolūki. Ar mērķu noteikšanu līderis pamudina savus darbiniekus darboties un tiekties uz nosprausto mērķi ;
• plānošana – pārliecināšanās, ka mērķu sasniegšanai ir izstrādāts plāns – ja iespējams, tāds, kuram visi ir piekrituši. Plānošana ir svarīga, lai būtu zināms, kā no punkta A, kurā uzņēmums atrodas šobrīd, nokļūt līdz punktam B, kurā uzņēmums vēlas atrasties nākotnē. Ar plānošanu var uzzināt vai izvirzītie mērķi ir sasniegt, gan apjoma ziņā, gan laika ziņā;
• saziņa – līderim ir jāizskaidro plānus un mērķus. Līderim ir jāspēj atbildēt savai komandai kāpēc ir jārīkojas tā un ne savādāk.
• organizēšana – līderim savi darbinieki ir jāinstruē, jāveic panākumu sadali, jātrenē darbinieki, jāatbalsta, kā arī jāuzrauga tie. Grupā valdošajai enerģijai ir veicināt darba gaita, nevis tai ir vienkārši jāaizplūst prom, nedodot nekādu labumu;
• uzraudzība un novērtēšana – cilvēkam – līderim ir jāpārbauda, kā arī jānovērtē veikumu, pretējā gadījumā viņš nevar un nav spējīgs ne komandai, ne indivīdam sniegt detalizētas un noderīgas atsauksmes. Uzraudzības un novērtēšanas mērķis ir mācīties no pieļautajām kļūdām, lai nākamajā reizē darbu paveikt labāk.

15. Kādi ir pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumi?
“Ugunsgrēku” dzēšana; Palīdzības sniegšana; Klientu sūdzību izskatīšana; Iedvesmošana, motivēšana; Prognozēšana; Resursu prioratizēšana; Atskaites vadībai.
Pārdošanas vadītāja ikdienas pienākumos ietilpst:
-pārdošanas speciālistu motivēšana;
-piedalīšanās darbinieku sapulcēs;
-palīdzības sniegšana pārdošanas speciālistiem;
-klientu sūdzību izskatīšana;
-pārdošanas speciālistu iedvesmošana;
-pārdošanas nodaļas rezultātu prognozēšana;
-resursu prioratizēšana;
-atskaites vadībai.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Eksāmena atbildes pārdošanas vadībā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/461112

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register