Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,99 (14%)
Discounted price*:
12,21
Purchase
Add to Wish List
ID number:805854
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Līdzstrāvas neatkarīgas ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, izmaiņas ietekme un aprēķins    3
1.2.  Atsevišķo vērtību aprēķins    4
1.3.  Aprēķināt un uzzīmēt dabisko raksturlīkni    6
1.4.  Nodrošināt pieslēgšanas shēmu, lai nodrošinātu raksturlīknes    7
1.5.  Bremzēšanas režīmi    9
1.5.1.  Dinamiskā bremzēšana    9
1.5.2.  Pretslēguma bremzēšana    10
1.6.  Palaišanas pretestības aprēķins    11
2.  Līdzstrāvas virknes ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, parametru ietekme un aprēķins    14
2.1.  Atsevišķo vērtību aprēķins    15.lpp
2.2.  Nodrošināt pieslēgšanas shēmu, lai nodrošinātu raksturlīknes    16
2.3.  Palaišanas pretestību aprēķins    20
3.  Asinhrono dzinēju mehāniskās raksturlīknes, parametru izmaiņas ietekme un aprēķins    23
3.1.  atsevišķo vērtību aprēķins    24
3.2.  aprēķināt un uzzīmēt dabisko raksturlīkni (dzinēja un ģeneratora režīms)    25
3.3.  Palaišanas pretestību aprēķins    26
3.4.  Bremzēšanas režīmi    30
3.5.  Darbības mehānismam ir cikliskā slodze    34
4.  Garināšanas ēveles darba galds    37
4.1.  slodžu diagrammas tuvināts aprēķins mehānismam    38
4.2.  Mehānisma slodžu aptuvenā diagramma    40
4.3.  Iepriekšējā dzinēja izvēle    41
4.4.  Slodžu dzinēja diagrammas aprēķins    44
4.5.  Dzinēja slodžu diagramma un tahogramma    50
4.6.  Dzinēja pārbaude uz sasilšanu    51
4.7.  Slēguma shēma    53
4.8.  Darba algoritms    54
4.9.  Virtuālās laboratorijas uzņemtās raksturlīknes    55
  Secinājumi    56
Extract

Secinājumi
Pirmajā uzdevumā tika pētīts līdzstrāvas dzinējs ar neatkarīgu ierosmi, tika uzņemtas dzinēja mehāniskās raksturlīknes un to ietekme uz dažādu parametru izmaiņām. No iegūtajiem rezultātiem attiecīgi izvērtējot mehāniskās raksturlīknes pie dažādām izmaiņām var secināt, kad palielinot magnētisko plūsmu ar ierosmes strāvu, dzinēja apgriezieni ka arī moments palielinājās. Otrajā gadījumā tika palielinātas enkura pretestības, tas tika veikts pieslēdzot papildpretestību Rp. No iegūtajiem rezultātiem ir redzams, kad dzinēja apgriezieni samazinās kā arī moments. Tika samazināts spriegums uz dzinēju, kas izraisīja mehāniskās līknes proporcionālu samazināšanos pret dabisko raksturlīkni.
Izpētē tika uzņemti dažādi bremzēšanas režīmi, pirmajā gadījumā tika uzņemta pretslēguma bremzēšanas raksturlīkne. Veicot raksturlīknes izpēti var secināt, kad bremzēšanas režīma raksturlīkne atrodas no 2. līdz 3. kvadrantam tas ir tāpēc, kad dzinēju, lai nobremzētu tas atrodas ģeneratora režīmā un tāpēc dzinēja režīms ir ar negatīvu momentu un apgriezieniem, dzinēja bremzēšana ar pretslēgumu ir efektīva, jo nodrošina ātru dzinēja apstāšanos. Otrajā gadījuma tika uzņemta dinamiskās bremzēšana raksturlīkne, lai to izdarītu tika atslēgts enkurs no tīkla un pieslēgts pretestībai. Šī veida bremzēšanas raksturlīkne atrodas 2. un 4. kvadrantā un iet caur 0 punktu, kas ir redzams pēc grafika. Tika arī aprēkināts otrs veids dinamiskai bremzēšanai šuntējot enkuru ar vadu samazinot plūsmu. Pēc uzņemtās raksturlīknes ir redzams, ka bremzēšana notiek pakāpeniski.
Otrajā uzdevuma tika veikta līdzstrāvas dzinēja izpēte ar virknes ierosmi. Tika uzņemta dzinēja dabiskā raksturlīkne no tās var secināt, kad palielinot enkura strāvu samazinās dzinēja apgriezieni, bet moments palielinās. Tika veiktas dažādu parametru ietekmes uz dzinēju. Tika samazināts spriegums veidojot mākslīgu raksturlīkni, pēc kuras ir redzams, kad dzinēja apgriezieni samazinās, tika samazināta magnētiskā plūsma un no grafika var redzēt, kad tas veicināja dzinēja momenta palielināšanos. Palielinoties strāvai nominālā magnētiskā plūsma palielinās straujāk nekā EDS konstante. Izpētē tika aprēķinātas palaišanas pretestības, pēc kurām tika izveidota diagramma un ir redzams, kādas ir palaišanas pretestības, tās ir pakāpeniskas un tā var uzzināt palaišanas pretestību pakāpju skaitu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Elektriskā piedziņa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/805854

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register