Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
2,27 (16%)
Discounted price*:
11,93
Purchase
Add to Wish List
ID number:750001
Author:
Evaluation:
Published: 21.08.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  DARBA APRĒĶINA DATI    4
2.  LIDOŠANAS JOSLAS UN PACELŠANĀS – NOSĒŠANĀS JOSLAS IZMĒRU NOTEIKŠANA    6
3.  MANEVRĒŠANAS CELIŅU PLĀNOJUMS    8
4.  PERONA IZMĒRU UN STĀVĒŠANAS VIETU IZMĒRU NOTEIKŠANA    11
5.  LIDOSTAS ĒKAS UN AVIĀCIJAS-TEHNISKAIS KOMPLEKSS    13
  SECINĀJUMI    14
  PIELIKUMS    15
Extract

SECINĀJUMI
Izvēlējos lidostas ēku veidot pēc moduļu principa, lai nodrošinātu maksimālu pasažieru ērtību un būtu iespējas palielināt lidmašīnu stāvvietu frontes. Lidosta sastāv no diviem termināļiem un pieciem peroniem, kur četri no tiem ir galerijas tipa, savukārt viens perons ir satelīta tipa. Lai gan satelīta tipa perona būvēšanas izmaksas ir augstākas kā galerijas tipa satelītiem, izvēlējos iekļaut projektā vienu satelīta tipa peronu, ar mērķi, ka tas spēj apkalpot lielākus pasažieru, kravas, lidmašīnu daudzumus, kā arī laika gaitā tos var papildināt, palielināt.
Peronus paredzēts aprīkot ar iekāpšanu pasažieriem caur teleskopisku trapu – tiltu palīdzību. Stāvvietas uz perona un stāvēšanas vietām izvēlējos veidot pēc gabarītiem lielākā apkalpojošā gaisa kuģa tehniskajiem parametriem – spārnu vēziena un gaisa kuģa garuma.
Dispečeru punkts atrodas starp abām termināļu ēkām tā, lai tiktu labi pārredzams lidlauks.
Lidlauka teritorijā izvietoju trīs pacelšanās – nolaišanās joslas, kur divi no tiem ir paralēli un viens novietots šķērsām attiecībā pret paralēlajām pacelšanās – nolaišanās joslām, lai būtu iespējams manevrēt ar to pielietojumu vēja maiņu apstākļu gadījumā.
Helikopteru nosēšanās laukums tika izvietots starp trim pacelšanās – nolaišanās joslām, netraucējot lidmašīnu stūrēšanas kustību uz zemes un ievērojot lielākus attālumus no PNJ, kādi bija norādīti standartos.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Lidostas projektēšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/750001

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register