Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
12,99
You save:
2,21 (17%)
Discounted price*:
10,78
Purchase
Add to Wish List
ID number:434999
Evaluation:
Published: 09.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Uzkalna augstuma not. un uzkalna nolaišanas daļas gareniskā profila projek    5
2.1.  Aprēķina posmu garumu noteikšana    5
2.2.  Pārmiju pārvedu skaits aprēķina posmos un to pagriezienu leņķu summa    6
3.  Šķirošanas uzkalna aprēķina augstuma noteikšana    7
3.1.  Uzkalna konstruktīvais augstums un profils    10
4.  Bremzēšanas ierīču aprēķins    14
4.1.  Summārās bremzēšanas pozīciju jaudas aprēķins    14
4.2.  I BP jaudas aprēķins    15
4.3.  II BP pozīcijas jaudas aprēķins    16
5.  Tehnoloģiskie aprēķini    17
6.  Uzkalna pārstrādes spējas noteikšana    18
7.  Izmantotā literatūra    19
Extract

1. IEVADS
Šķirošanas uzkalns ir galvenais elements šķirošanas stacijās. Šķirošanas uzkalns ir sarežģītu elementu kopums, kas ietver sevī ceļus, signalizācijas iekārtas, bremzēšanas iekārtas un to vadību, apgaismojuma, sakaru un citas iekārtas.
Šķirošanas uzkalnu projektēšanā vagoni tiek iedalīti sekojošās ritējumu grupās:
1. ļoti slikti;
2. slikti;
3. labi;
4. ļoti labi.
Ļoti sliktu un labu (arī ļoti labu) ritējumu īpašības tiek pielietotas aprēķinot intervālus starp vagonu atkabēm uz sadalošām pārmijām un bremzēšanas pozīcijām.
Uzkalna nolaišanas daļas profils un bremzēšanas iekārtu jauda tiek aprēķināti ņemot vērā ļoti laba ritējuma nolaišanas nosacījumus.
Projektējot uzkalnu tiek pieņemti nelabvēlīgi (pretvējš, zema gaisa temperatūra, sarežģīts ceļš) un labvēlīgi (ceļavējš, augstāka gaisa temperatūra un viegls ceļš) vagonu noritēšanas apstākļi. Sarežģīts ceļš skaitās tas, kuru pārvarot tiek zaudēts maksimālais enerģētiskais augstums, viegls ceļš – tas, kam zaudēto enerģētisko augstumu summa ir vismazākā.
Ņemot vērā nelabvēlīgus apstākļus, tiek aprēķināts uzkalna augstums un intervāli starp atkabēm uzkalna nolaišanas daļā.
Ņemot vērā vagonu nolaišanas labvēlīgos apstākļus tiek aprēķināts uzkalna profils un bremzēšanas iekārtu jauda.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,47 €
Work pack Nr. 1358406
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register