Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:371276
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2016.g. - 2017.g.
Extract

Secinājumi
1. Mazie uzņēmumi sniedz lielu ieguldījumu ekonomiskajā attīstībā, tāpēc tiem ir jābūt konkurētspējīgiem, lai varētu pozitīvi ietekmēt ekonomisko attīstību.
2. Inovācijām ir ļoti liela nozīme uzņēmumu attīstībā, tāpēc uzņēmējiem ir izdevīgi pieņemt praktikantus, lai iegūtu jaunu skatījumu un varētu uzlabot uzņēmuma darbību.’
3. Mazajai uzņēmējdarbībai nepieciešamas īpašības labākā mērā piemīt tiem absolventiem, kuriem ir iepriekšējā darba pieredze mazajā uzņēmumā, kuri nāk no mazo uzņēmumu īpašnieku ģimenēm, vai kuri ir izgājuši apmācību Uzņēmējdarbības skolā;
4. Lai kļūtu par labu uzņēmēju, skolai ir jāiemāca neatlaidība un spēja savaldīt sevi stresa situācijās;
5. Uzņēmumiem ir jāievieš jaunas inovācijas un labs variants, kā to darīt ir pieņemt darbā praktikantus ar citu uzņēmuma darbības redzējumu, kas neizmaksātu arī ļoti daudz;
6. Visbiežāk mazo uzņēmumu darbību kontrolē uzņēmuma īpašnieks un to darbību un sasniegumus būtiski ietekmē šī cilvēka lēmumi, taču to darbība var būt atkarīga arī no, banku vadītājiem, piegādātājiem, valdības utt.;
7. Lielu nozīmi mazo uzņēmumu attīstībā spēlē uzņēmuma vadītājs un tie darbinieki, kuriem jācenšas pieņemt pareizie lēmumi, kā attīstīt savu biznesu;
8. Sociālās pārmaiņas sniedz labu potenciālu uzņēmējiem sasniegt jaunas stratēģijas, lai atbalstītu mazos uzņēmumus uz ilgtspējību; izveidot ciešas attiecības starp maziem uzņēmumiem;
9. Lai radītu veiksmīgus stratēģiskā marketinga plānus finanšu resursu trūkuma apstākļos, mazajam biznesam ir vajadzīga atvērtība marketinga orientācijai un lēti, vienkāršoti tirgus izpētes veidi;
10. Lai mazs uzņēmums varētu attīstīties un izaugt, ir stipri jāpiedomā pie sava piedāvājuma klāsta, jāpēta, kādas tendences notiek tirgū, kas patērētājiem tagad visvairāk ir vajadzīgs un cik daudz viņi gatavi par to maksāt;
11. Ir jāizveido un jāuztur sadarbība starp dažādiem uzņēmumiem, universitātēm,
un tehnoloģiju organizācijām, lai varētu apmierināt noteiktu uzņēmējdarbības vajadzību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −13,20 €
Work pack Nr. 1364360
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register