Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Paaugstinātas pārgājības vieglais auto UAZ Patriot

     

    Samples23 Vehicles

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:263602
 
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Tehniskie dati   
  Automobiļa ģeometriskie parametri   
  Automobiļa pārvietošanai nepieciešamā enerģija un degvielas patēriņš   
  Motora ārējā ātruma jaudas un griezes raksturlīknes   
  Automobiļa kinemātiskie ātrumi   
  Vilces bilance   
  Jaudu bilance   
  Potenciālo ātrumu raksturlīkne   
  Automobiļa paātrinājumi uz horizontāla asfalta visos pārnesumos   
  Automobiļa ieskriešanās ar maksimālo intensitāti uz asfalta   
  Apstāšanās ceļa atkarība no bremzēšanas sākuma ātruma   
  Bremžu spēku optimālais sadalījums pa automobiļa asīm   
  Automobiļa bremzēšanas spēks no motora uz riteņiem pie visiem apgriezieniem   
  Motora ārējā ātruma īpatnējā degvielas patēriņa un stundas degvielas patēriņa raksturlīknes   
  Motora slodzes raksturlīkne   
  Motora degvielas patēriņa karte   
  Motora īpatnējais degvielas patēriņš atkarībā no automobiļa ātruma uz horizontāla asfalta   
  Automobiļa degvielas patēriņš l/100km   
Extract

Bremžu spēku optimālais sadalījums pa automobiļa asīm
Šajā nodaļā tika veidots grafiks, kas parāda bremžu optimālo sadalījumu pa asīm tukšam, pilnam un 25%, 50% un 75% slogotam automobilim uz dažādiem ceļa segumiem.
Aprēķinos tika ievērotas arī smaguma centra garenkoordinātes un augstuma izmaiņas atkarībā no automobiļa noslodzes.
Izmantotās formulas:
Z1=G*(b+(φ+f)*hg)/L
Z2=G*(a-(φ+f)*hg)/L
Pb1=φ*Z1
Pb2=φ*Z2
kur:
Z1 - reakcija uz priekšējiem riteņiem
Z2 - reakcija uz pakaļējiem riteņiem
b- attālums līdz smaguma centra projekcijai 2. asij [m]
a - attālums līdz smaguma centra projekcijai 1. asij [m]
hg - smaguma centra augstums [m]
L - auto garenbāze [m]
P - bremzēšanas spēks [N]
f – rites pretestības koeficients
φ – saķeres koeficients

Secinājumi: Palielinoties auto noslodzei palielinās arī bremžu spēki, kas skaidrojams ar svara un līdz ar to arī ceļa reakcijas pieaugumu. No grafika redzams, ka uz sausa asfalta pie jebkura slogojuma automobiļa priekšējā ass bremzē visvairāk, jo rites pretestības un saķeres koeficientu summa ir vislielākā un bremzējot smaguma centrs pārvietojas uz priekšu.
Bremzēšanas spēka galvenais ierobežojošais faktors ir saķere. Arī rites pretestība palīdz nobremzēt automobili.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-1,80 €
Work pack Nr. 1238732
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register