Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:327562
 
Evaluation:
Published: 23.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  MARŠRUTA SHĒMA    5
  TEHNOLOĢISKIE APRĒĶINI    6
  MARŠRUTA ATTĀLUMU STARP PIETURĀM UN VISA MARŠRUTA GARUMA APRĒĶINS    6
  AUTOBUSU KUSTĪBAS LAIKA APRĒĶINS    7
  Kustības laiks    8
  Dīkstāves laiks pieturās    9
  Satiksmes laiks    10
  Reisa laiks    11
  Aprites reisa laiks    11
  AUTOBUSU KUSTĪBAS ĀTRUMA APRĒĶINS    12
  Vidējais tehniskais ātrums    12
  Satiksmes ātrums    12
  Ekspluatācijas ātrums    13
  PASAŽIERU PLŪSMAS    14
  PASAŽIERU PLŪSMAS IZPĒTES TERMIŅI UN MĒRĶI    14
  PASAŽIERU PLŪSMAS SADALĪJUMS    15
  Pasažieru plūsmas sadalījuma epīras    15
  PĀRVADĀŠANAS APJOMA NOTEIKŠANA    18
  Pārvadāto pasažieru skaits dienas laikā    18
  Izpildīto pasažier-km daudzums diennakts laikā    18
  AUTOBUSU DAUDZUMS, KUSTĪBAS SARAKSTS UN ŠOFERU SKAITS    19
  AUTOBUSU DAUDZUMS    19
  Tehniskais raksturojums    19
  Nepieciešamais autobusu skaits    20
  Kustības intervāls un biežums    20
  AUTOBUSA KUSTĪBAS SARAKSTS    21
  Izejas dati    22
  Kustības saraksts    23
  AUTOBUSA DARBA RĀDĪTĀJI    25
  Kopējais reisu skaits    25
  Autobusa darba laiks    25
  Autobusa nobraukums    26
  AUTOBUSA ŠOFERU SKAITS    27
  Autobusa darba stundu skaits mēnesī    27
  Šoferu darba stundu skaits mēnesī    27
  Nepieciešamais šoferu skaits    27
  TEHNOLOĢISKI – EKONOMISKIE APRĒĶINI    28
  IENĀKUMI UN PASAŽIERU SKAITS    28
  Ienākumi vienas dienas laikā    28
  Nepieciešamais pasažieru skaits    28
  Kopējās izmaksas    29
  NORMATĪVIE DOKUMENTI    31
  SECINĀJUMI    34
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    35
Extract

Secinājumi
12. autobusa maršruta garums ir 11.58 km, kuru veido 13 pieturas. Maršruta shēma, satiksmes virzienu kustības dēļ, pilnībā nesakrīt abos virzienos, arī reisā pavadītais laiks atpakaļ braucot ir nedaudz garāks.
Vislielākais pasažieru pārvadājumu apjoms ir rītos virzienā uz centru un vakaros no centra. Kopā, lai pārvadātu pasažierus, šim maršrutam pietiek ar 1 autobusu, kurš, manā gadījumā, tika izvēlēts BCI CITIRIDER ar maksimālo pasažieru ietilpību 70.
Vienas dienas laikā abi autobusi kopā veic 12 reisus un pārvadā aptuveni 226 pasažierus. Aprēķinot autobusa maršruta ekonomisko pusi - minimālo pasažieru skaitu, kas vienā reisā jāpārvadā, iegūst 15 pasažierus.
Valdlaučos šo transportu pamatā izmanto strādājoši cilvēki vai studenti, kuri ir bez sava auto, bet tādu nav daudz. Daudzas skolas atrodas Pārdaugavā, kas samazina jaunāka gada gājuma cilvēku sabiedriskā transporta izmantošanas nepieciešamību. Arī kustības saraksts liecina par to, ka dienas vidū tikpat kā nav pasažieru, kuri dotos vienā vai otrā virzienā, tātad visi ir nokļuvuši darbā vai skolā.
Bez 12. autobusa ir vēl 1 pilsētas maršruta autobuss, kurš kursē caur Valdlaučiem, kā arī starppilsētu mikroautobusi uz Ķekavu. Abi pilsētas autobusi kursē ar intensitāti 1 reize stundā, kas, manuprāt, pieļauj iespēju par vairāku maršrutu apvienošanu.
12. autobuss savu ekonomisko derīgumu, pēc manām domām, galvenokārt ir ieguvis pateicoties tam, ka tas ir ātrākais maršruts no Valdlaučiem līdz Rīgas centram, ko daudzi cilvēki izmanto, lai rītos ilgāk pagulētu u.tml..

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register