Aptauja
MC Donald`s ieņem 8. vietu pasules brendu top 10. Aptauja tika veikta, lai noskiadrotu vai MC Donald`s brenda pozicionēšana ir bijusi veiksmīga Latvijas tirgū.
Kritēriji, pēc kuriem autori vadījās aptaujas analizēšanas laikā, ir principi, kurus MC Donald`s kompānija ir noteikusi kā veiksmīgus brenda pozicionēšanas kritērijus. Šie kritēriji ir:
McDonald’s brenda identitāte- identitātes būtība
Ēdiena kvalitāte- vienmēr silts, ar labu garšu un pieejams jebkurā pasaules vietā.
Apkalpošana- ātra, uzmanīga, darudzīgaun bez liekiem uztraukumiem.
Ērtība- pieejams jebkur, ātra apkalpošana- “ātrs ēdiens”.
Piedāvājamās vērtības- labs produktts par samērīgu cenu.
Klienti- mērķtirgus- ģimenes un bērni, jaunieši.
…