Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:728020
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Aptauja

MC Donald`s ieņem 8. vietu pasules brendu top 10. Aptauja tika veikta, lai noskiadrotu vai MC Donald`s brenda pozicionēšana ir bijusi veiksmīga Latvijas tirgū.
Kritēriji, pēc kuriem autori vadījās aptaujas analizēšanas laikā, ir principi, kurus MC Donald`s kompānija ir noteikusi kā veiksmīgus brenda pozicionēšanas kritērijus. Šie kritēriji ir:

McDonald’s brenda identitāte- identitātes būtība
Ēdiena kvalitāte- vienmēr silts, ar labu garšu un pieejams jebkurā pasaules vietā.
Apkalpošana- ātra, uzmanīga, darudzīgaun bez liekiem uztraukumiem.
Ērtība- pieejams jebkur, ātra apkalpošana- “ātrs ēdiens”.
Piedāvājamās vērtības- labs produktts par samērīgu cenu.
Klienti- mērķtirgus- ģimenes un bērni, jaunieši.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register