Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:212383
 
Evaluation:
Published: 24.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cilvēka attīstības procesā notiek uzvedības scenārija programmēšana.
Bērna personība attīstās, apgūstot paaudžu sociālo pieredzi nepārtrauktā saskarsmē un sadarbībā ar citiem cilvēkiem. Personība nav pakļauta gadījuma ietekmēm un neveidojas stihiski. Jau no pirmajām dzīves dienām bērns ar saviem ģenētiskajiem priekšnosacījumiem nonāk apzinātas, mērķtiecīgas vecāko paaudžu iedarbības lokā. Jebkura ārēja ietekme „iziet” caur bērna iekšējo pasauli, kurai piemīt individuāla savdabība.
Neviens divgadīgs mazulis neapjauš savu dzīves scenāriju un visbiežāk to neapjauš arī pieaugušie. Tomēr, ja cilvēks par to sāk domāt, apzināt analizēt savu rīcību dzīves laikā, viņš var saskatīt zināmas likumsakarības un tad, ja nepieciešams, apzināti koriģēt savu rīcību. Ļoti bieži gribas sevi apmānīt- man tā nav, ar mani viss ir kārtībā, tikai citiem gadās visādas problēmas.
T.A. Hariss norāda, ka pastāv 4 dzīves scenāriji.
-Es neesmu labs- Tu esi labs.
- Es neesmu labs- Tu neesi labs.
-Es esmu labs- Tu neesi labs.
-Es esmu labs- Tu esi labs. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register