Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:478449
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Darba uzdevums    3
2.  Projektēšana    5
3.  Konstruktīvie elementi    7
4.  Aprēķini    7
4.  Šķērgriezuma modelēšana ar SB-SAPR    11
5.  Otrā projektēšana ar citiem šķērzgriezumiem    13
  SECINĀJUMI    17
Extract

1. Darba uzdevums
1. Saskaņā ar uzdevuma variantu (atkarīgs no studenta apliecības numura) samodelēt siju.
Ģeometrija ir no 1. patstāvīgā darba, slodzes palielināt 5 reizēs! Sadalīt katru sijas posmu 10
daļās.
2. Veikt statikas aprēķinu, ar programmatūras rīku piemeklēt optimālus profilus:
 visi profili sijas garumā ir vienādi;
 katram sijas posmam ir cits profils. Salīdzināt variantus no tērauda patēriņa viedokļa!
3. Veikt automātiski piemeklēto profilu pārbaudi (parādīt normālo un tangenciālo spriegumu
sadalījumus kritiskajos šķēlumos (SB-SAPR) un sijas pārvietojumus, izrēķināt stiprības un
stinguma rezerves. Izejas dati: Materiāls – tērauds. Tērauda klase un sākotnējais šķērsgriezums ir
atkarīgs no uzdevuma varianta.
Izejas dati:
Materiāls – tērauds. Tērauda klase un sākotnējais šķērsgriezums ir atkarīgs no uzdevuma varianta.
Studenta apliecības pēdējais cipars Profils Pieļaujamā izliece …

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register