Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:465522
 
Evaluation:
Published: 03.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract


Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē – patērētāja maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.

Veidojot cenu, uzņēmuma jāņem vērā visi iekšējie un ārējie faktori.
Cenu veidošanas koncepcija ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.

Atkarībā arī no uzņēmuma mērķiem atšķirsies arī cenu veidošanas pieeja. Uzņēmējdarbības mērķi, kas sasniedzami, nosakot optimālas cenas, būtu: nodrošināt izdzīvošanu – ja krasi mainās pieprasījums vai radusies spēcīga konkurence, vai ražošana sasniegusi pakāpi, kad tirgū praktiski ir preču pārpilnība. Tad jānosaka zema produkta cena; maksimāli palielināt peļņu – salīdzinot pieprasījumu un izmaksas ar alternatīvām cenām, var izvēlēties to cenu, kas dod iespēju gūt maksimālo peļņu, ieskaitot guvumu no investīcijām; gūt vadošo vietu tirgū - pazeminot izmaksas un ilgstoši gūstot augstu peļņu, stabils stāvoklis tirgū tiek nodrošināts ar iespējami zemām cenām; preču kvalitātes līderība – samērā augstās cenas kompensē lielos izdevumus zinātniskās pētniecības darbiem; u.c. uzņēmuma mērķi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1123061
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register