Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:333757
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cenu veidošanas metodes.

Sulas cenai jābūt zemākai par tādu cenu līmeni, kāds dod iespēju segt izmaksas, un ne augstākai par līmeni, virs kura vairs nav pieprasījuma pēc piedāvātās preces. Tādēļ svarīgi izvēlēties pareizo cenu izvēles metodi. Gutta Max cenu veidošanas pamatā ir pieprasījums. Tiek noteikta preces patēriņvērtība. Tā pamatota uz patēriņefekta vērtējumiem. Šo efektu patērētājs gūst , sulu lietojot uzturā. Tāpēc nepieciešams novērtēt un salīdzināt patēriņefektu no dažādām precēm un atbilstoši vērtējumiem noteikt cenas. Sulu tirgū ir trīs dažādas firmas , kas piedāvā 2 litru sulas pakas. Pircēji novērtē šīs sulas ņemot vērā zināmus preču lietošanas vērtības faktorus, savstarpēji salīdzinot šos trīs dažādos piedāvājumus. Pēc anketēšanas noskaidroti preces vērtības koeficienti. Vērtēšanas dati un rezultāti apkopoti tabulā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register