Cenu veidošanas metodes.
Sulas cenai jābūt zemākai par tādu cenu līmeni, kāds dod iespēju segt izmaksas, un ne augstākai par līmeni, virs kura vairs nav pieprasījuma pēc piedāvātās preces. Tādēļ svarīgi izvēlēties pareizo cenu izvēles metodi. Gutta Max cenu veidošanas pamatā ir pieprasījums. Tiek noteikta preces patēriņvērtība. Tā pamatota uz patēriņefekta vērtējumiem. Šo efektu patērētājs gūst , sulu lietojot uzturā. Tāpēc nepieciešams novērtēt un salīdzināt patēriņefektu no dažādām precēm un atbilstoši vērtējumiem noteikt cenas. Sulu tirgū ir trīs dažādas firmas , kas piedāvā 2 litru sulas pakas. Pircēji novērtē šīs sulas ņemot vērā zināmus preču lietošanas vērtības faktorus, savstarpēji salīdzinot šos trīs dažādos piedāvājumus. Pēc anketēšanas noskaidroti preces vērtības koeficienti. Vērtēšanas dati un rezultāti apkopoti tabulā.…