Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:282936
 
Evaluation:
Published: 27.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

3. Kāda ir personāla vadības loma uzņēmuma ilgtspējīgas attīstības un konkurētspējas nodrošināšanā?
Organizāciju efektivitātes analīzē interesants ir Pītersa un Votermana pētījums par to, kas kopīgs veiksmīgām korporācijām. Šo analīzi var atticināt arī uz personāla vadības lomu uzņēmuma ilgtspējīgas attīstības un konkurētspējas nodrošināšanu. Pētījumā analizētajiem uzņēmumiem biaj raksturīgas sekojošas kopīgas pazīmes. Gatavība rīkoties – Uzņēmums vispirms darbojas un tad analizē savus rezultātus un mācās no tiem. Tuvu klientam- klienti ir būtiska daļa no organizācijas, klientu vajadzību izpratne un apmierināšana ir svarīgākais organizācijas uzdevums, tāpēc veiksmīgas organizācijas veido tādus darbības mehānismus, piemēram, procesus, kas ļauj maksimāli ātri un precīzi izzināt klientu vajadzības un operatīvi uz tām reaģēt. Autonomijas un uzņēmības veicināšana – lielos uzņēmumos radošumu bieži vien nomāc birokrātija. Darbinieki baidās kļūdīties. Izcilie uzņēmumi akceptē risku uzņemšanos un pārvar īslaicīgas neveiksmes. Produktivitātes kāpināšana ar darbinieku aktību līdzdalību. Darbinieki kā uzņēmuma būtiskākā vērtība šajos uzņēmumos nav tikai sauklis, bet realitāte. Nozīmīga vieta tiek ierādīta darbinieku savstarpējo attiecību veidošanai un regulārām mācībām. Ikdienas vadība saskaņā ar vērtībām – ir pilnīgi skaidri iekšējās uzvedības principi jeb reālās vērtības. Vienkāršā struktūra – jo organizācijas kļūst lielākas, jo formālā valdības struktūra kļūst aizvien komplicētāka. Pieaugot cilvēku skaitam, šis organizācijas cenšas sadalīt organizāciju mazākās vienībās. Brīvības un kontroles apvienojums izpaužas divējādi – organizācijas apvieno augsti attīstītu centralizēto kontroli ar decentralizāciju, autonomiju un uzņēmību. Kontrole tiek uzturēta galvenokārt caur vērtībām un vienotu organizācijas kultūru, nevis sistēmām un procedūrām kā uzspiestām uzvedības normām.

4. Cilvēkresursu atšķirība no kapitāla un tehnoloģijām?

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1330246
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register