Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,59 (17%)
Discounted price*:
2,90
Purchase
Add to Wish List
ID number:925371
Author:
Evaluation:
Published: 30.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2015.g. - 2016.g.
Extract

23. Realizācijas (noieta) veicināšanas pasākumi, to raksturojums..
Metožu un paņēmienu kopums, kas līdz ar tiešo reklāmu aktivizē un veicina preču un pakalpojumu pārdošanu (piem., iespējamo patērētāju pārliecināšana pa telefonu vai sūtot vēstules, arī viņus apmeklējot; izstāžu rīkošana; preču demonstrēšana, sūtot bezmaksas paraugus, izmantojot dažāda veida atlaides, balvas pircējiem u. c.). KUPONS
KONKURSI,AKCIJAS
BEZMAKSAS
PARAUGI
ATLAIDES
PAPILDĀVANAS
DISPLEJI
LOJALITĀTES PROGRAMMAS
IZSTĀDES UN ŠOVI
UZŅĒMUMA PRECES

24. Pakalpojumu tirgus specifika (pakalpojumu iedalījums, būtiskākie raksturlielumi). ????????

25. Konkurences veidi, to raksturojums.
Pastāv četri konkurences veidi: 1. absolūtā (tīrā, pilnīgā) konkurence; 41 2. nepilnīgā konkurence; 3. cenu konkurence; 4. ārpuscenas konkurence. Pilnā konkurence ir situācija, kad tirgū ir daudz neatkarīgu pircēju un pārdevēju; gan pircēji, gan pārdevēji ar brīvi pieņemt lēmumu, brīvi iekļūt un izkļūt no tirgus. Pilnīgas konkurences tirgū var brīvi iekļut un izkļūt. Tā kā prece ir vienveidīga, tā atbilst noteiktām kvalitātes prasībām un reklamēt to nav vajadzības. Pie nepilnīgas konkurences tiek piesaistīti sekojoši konkurences veidi: monopolistikā konkurence, oligopols un monopols

Cenu konkurencē ir iespēja piedalīties ne tikai tiem uzņēmumiem, kuriem ir līdera pozīcijas, bet arī maziem uzņēmumiem, kuru mērķis ir izdzīvot konkurences apstākļos. Galvenais priekšnoteikums, lai īstenotu veiksmīgu cenu konkurenci, ir patstāvīga ražošanas pilnveidošana un pašizmaksas samazināšana. Ieguvējs ir tas uzņēmējs, kam ir reāla iespēja samazināt ražošanas izmaksas. Cenu konkurencē ražotājfirma nosaka savām precēm cenu, kas ir zemāka par tirgus cenu. Konkurenti, kuriem nav iespējas samazināt pašizmaksu, nevar noturēties tirgū un aiziet no tā vai sāk pielietot agresiju.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,93 €
Work pack Nr. 1355760
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Eksāmena jautājumu un atbilžu kopsavilkums tirgzinībās - kursa konspekts”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/925371

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register