Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:693092
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienās gandrīz nevienas vēlēšanas nav iedomājamas bez pirmsvēlēšanu kampaņām visos masu medijos- televīzijā, radio un presē. Šādi politiķi cenšas piesaistīt uzmanību tieši savai partijai, iegūt vēlētāju simpātijas un pārliecināt, ka tieši attiecīgā partija ir labāka par citām un, ka jābalso tieši par šo partiju. Līdz ar to politiķi kļūst arvien atkarīgāki no saziņas līdzekļiem, jo saprot, ka vēlēšanu rezultātus nosaka tas, ko vēlētāji par viņiem zina un kāda ir vēlētāju attieksme pret viņiem. Ļoti maza daļa vēlētāju personiski pazīst politiķus, par kuriem balso, vai ir ar viņiem tikušies. Prese ļoti viegli spēj nomelnot jebkuru cilvēku, publicējot nepārbaudītu, subjektīvu informāciju, vai tieši pretēji- izveidot pozitīvu tēlu. Īpaši priekšvēlēšanu laikā ir daudz mērķtiecīgu kampaņu, kurās preses izdevumi vai televīzijas kanāli uzkrītoši kritizē vai slavē kādu partiju vai politiķi.
Sākotnēji vēlēšanas organizēja un arī atmaksāja pašas partijas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1124854
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register