Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:535169
 
Evaluation:
Published: 04.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu raksturojums    4
1.1.  Pakalpojumu klāsts    4
1.2.  Līdzīgu pakalpojumu un produktu foto    8
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    12
3.  Konkurentu analīze    19
3.1.  Tiešie, netiešie konkurenti    19
3.2.  Potenciālie konkurenti    23
4.  Statistisko datu analīze    24
5.  Iespējas un draudi (ID analīze)    30
  Secinājumi    32
  Bibliogrāfija    33
Extract

Secinājumi
Šī darba ietvaros uzzināju daudz jaunas informācijas – gan par industriju kopumā, gan dažādus Latvijas Republikas un ES tiesiskos regulējumus, gan reālus faktus par uzņēmējdarbības uzsākšanu. Secināju, ka manis analizētais pakalpojumu klāsts vēl netiek sniegts vienuviet, tādēļ tam ir potenciāls un nešaubos, ka vēlāk, reāli izstrādājot biznesa plānu, iegūšu vēl daudz vērtīgu atziņu.
Industrijas barjeras, lai iekļūtu ir augstas, nepieciešams liels kapitāls gan jaunākās tehnoloģijas un aparātu iegādei, gan izejvielu un produktu sagādei, kā arī kvalificēta darbaspēka piesaistei, taču tas nodrošina konkurentu skaita tendenci nepieaugt. Par to liecina arī pēdējo gadu statistiskie dati, ka uzņēmumu skaits industrijā nemainās.
Uzzināju, ka industrija tiek stingri regulēta un regulāri apsekota. Uzņēmumiem un to darbiniekiem jāievēro dažādas prasības, lai spētu darboties atbilstoši likumam, kā arī tiek veiktas regulāras inspekcijas, lai apsekotu šo kvalitātes rādītāju atbilstību.
Industrijas pakalpojuma pašizmaksa ir augsta, tādēļ sniegtais pakalpojums ir savā veidā ekskluzīvs un nav pieejams jebkuram iedzīvotājam. Šo pašizmaksu veido jaunu inovatīvu tehnisko līdzekļu nodrošinājums, dārgas izejvielas, un specifikās izglītības nepieciešamība, lai varētu darboties šajā industrijā.
Lai nodrošinātu sekmīgu ieiešanu industrijā un konkurētspēju ar citiem uzņēmumiem nepieciešams “veiksmes faktors” - kaut kas tāds, kas liecinātu par konkrētā biznesa atšķirību no citiem. To var sekmēt ar mārketinga stratēģijas palīdzību, zīmola radīšanu, piemērotas atrašanās vietas izvēli, konkurētspējīgas cenas piedāvāšanu, veiksmīgu klientu piesaisti u.c.
Diezgan lielu ietekmi uz industriju atstāj tās saistošo industriju attīstība. Piemēram, gan tehnoloģiskās, gan ķīmijas rūpniecības nozares pasaulē strauji attīstās, kas nodrošina jaunu inovāciju ienākšanu un jaunu risinājumu rašanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,70 €
Work pack Nr. 1384713
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register