Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129275
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

GlaxoSmithKline – diferencēšanas stratēģija. Jau no sākta gala GlaxoSmithKline uzņēmuma mērķis nebija radīt masu produktu, ko varētu atļauties iegādāties visi, kurš būtībā neatšķirtos no citiem līdzīgiem produktiem. Sakarā ar to, ka GlaxoSmithKline ir uzņēmums, kurš galvenokārt fokusējas uz farmācijas nozari un velta milzīgus līdzekļus pētījumiem, kas patiesi spētu uzlabot cilvēku veselības stāvokli, tad tā uzdevums bija radīt patiešām efektīvu zobu pastu, kas ļautu cīnīties pret zobu jūtīgumu. Zobu pastas cena ir augstāka par vidējo tirgus cenu, tomēr arī produkta kvalitāte un iedarbība ir daudz augstāka par Colgate un P&G masu ražojumiem. Tādējādi uzņēmums tic, ka patērētāji būs gatavi maksāt augstāku cenu, lai iegūtu savā īpašumā kvalitatīvu produktu.
GlaxoSmithKline neražo lētus un nekam nederīgus produktus, bet gan augstvērtīgus produktus par attiecīgu cenu, tādējādi radot zināmu prestižu savai produkcijai un neradot „lētuma” efektu.
Apskatot situāciju no patērētāju puses, ir redzams, ka patērētāji tik tiešām ir gatavi maksāt augstāku cenu par kvalitatīvāku produktu. Turklāt, sākot lietot šo zobupastu, daudziem patērētājiem rodas zināma uzticības barjera pret produktu, kā arī uzņēmumu, kas nepārprotami ir uzņēmumi stiprais „trumpis” attiecībā uz viņa konkurentiem, jo tagad laižot klajā savas jaunās zobupastas vai zobu birstes, pastāv liela iespēja, ka patērētāji bez domāšanas ies un iegādāsies doto produktu, jo tas iepriekš jau sevi ir pierādījis.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1312007
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register